Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

GHOSTING

12. 06. 2021
4
8
406
Autor
back up

Potkala jsem Michala ve městě, nepozdravil a nepodíval se mi ani do očí. Jeho nejnovější přítelkyně totiž přísně zakazuje, aby se se mnou vídal, anebo byť jen bavil. Seznámili se Bohnicích, kde se Michal nedávno léčil a jeho budoucí milá tam pracovala jako terapeutka.

Nepřistupuj na takové zhovadilé podmínky, jednou budeš litovat,“ říkám.

Ale Michal rady neposlouchá. Je jako paprsek, který se zaměří do jednoho bodu a nic jiného nevnímá. Má na sobě nové červené šortky a modré tričko přetažené přes břicho. Přibral. Vlasy v koutech mu šediví a z uší trčí bílé štětinky. Začal se každý den holit, aby zakryl prokvetlé vousy. Připomíná přestárlé dítě, kterému do botasek chybí už jen ponožky s Batmanem.

Teď se začal ozývat a napsal kajícný mail:

Mrzí mě, že jsem podlehnul jejímu nátlaku, respektive teoriím jejího psychologa či koho a odmítal se s tebou bavit, to mě mrzí strašně moc. Fakt se omlouvám.“

A ode mě čekáš asi co? Budeš se mi svěřovat a já tě budu chlácholit?“ odpovídám.

Skoro každý den jsem myslel na nás, jak spolu nemluvíme a štvalo mě to strašně, to mi věř,“ pokračuje.

Hm.“

Ona se mnou nechce dítě,“ stěžuje si plačtivě.

Vyješ na špatném hrobě.“ pomyslím si.

A rozešli jste se? Nebo pálíš slepejma?“ rýpnu si.

Neříkej takové hnusné věci.“

To se ti pipina blbě líže, když víš, že nevyprdne bejby,“ poznamenal by Gregor.

Stojíme na ulici a nevíme, co říkat.

Věc se měla tak, že milenka mu dala košem a přání zplodit pozdní dítě bylo nenávratně pryč. Léčil se vydatně alkoholem, ale na víc, než na pivo si netroufal. Víno a kořalka byly na jeho játra příliš silný nápor, protože se nechával čtyřikrát ročně testovat a pravidelně dostával od doktorky varování. Chodil do hospody, kterou provozoval jeho kamarád Jirka, na jehož přátelství už léta parazitoval a svoje pivní účty si zásadně neplatil. Najednou se zjevil jakoby nic a snažil se nenápadně navázat konverzaci. Vyptával se na malého Benjamina a přinesl mu plyšového medvěda. Navíc slíbil napumpovat kolo pro mě i pro něho, ale nakonec nepřijel a nedal o sobě vědět.

Tomu se říká ghosting,“ ušklíbne se Gregor tak, jak to umí jenom on.

 


8 názorů

back up
13. 06. 2021
Dát tip

Kdyby nebyl Gregor jedovatej, tak by byl v příběhu úplná nula :)


Kočkodan
13. 06. 2021
Dát tip

 

Gregor asi nebude pracovat v diplomatických službách...

 

Pan Karfík by možná řekl: Míšu nebrat! ;-)


To až tak nevadí, osoby jsou stejné.


back up
12. 06. 2021
Dát tip

Bohužel jsem příběhy nevkládala popořádku.


Tak bych si řekla, co asi očekával? Čtu to od počátku a líbí se mi to.


back up
12. 06. 2021
Dát tip

Gregor se objevuje v předchozích a následujících dílech. Je s příběhem propojený.


Aru
12. 06. 2021
Dát tip

spatřuju v tom několik zajímavýh informací, terapeutky léčí muže tak, že s nimi začnou chodit, dobrý vědět, ale po ukončení terapie začnou chodit s jiným mužem, kterýho zrovna terapeutují.

pak muži jsou bačkory, to jsme ale známý, že nic nevydrží

a na konci ti duchovééééééé, jediný prokazatelný výskyt duchů byl zaznamenám a zdokumentován jenom v GhostBusters, jiný případy mi přijdou dost nedůvěryhodný a rozhodně by se nemělo věřit každýmu strašidlu, že je duch :D


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru