Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mezi nebem a zemí

16. 06. 2021
3
17
431
Autor
PavelK

 

 

sjetý výrostci
pokřtili černou kočku –
nekříží cestu


17 názorů

PavelK
16. 06. 2021
Dát tip

Něco by se určitě našlo. Dík ukrytá v máku. Že by tvůj nick byl metaforou na užívání opia? Když jsme u těch drog.

:-)


PavelK
16. 06. 2021
Dát tip

Dík, annnie.


PavelK
16. 06. 2021
Dát tip

Vesuvanka: Dobrej úhel pohledu, černá kočka jim za ten křest nezkřížila cestu.

:-)


annnie
16. 06. 2021
Dát tip

O.k., pak je pro mě ten obraz výstižnej. Tip a.


vesuvanka
16. 06. 2021
Dát tip

Kočku určitě netýrali, křest provedli něčím jiným (hádejte čím asi...), kočka utekla zpátky a cestu jim nekřížila :-)))


PavelK
16. 06. 2021
Dát tip

Mates Straba. Netýrali. Ale je to myšleno vážně, viz komentář Goře. Ale je fajn, že to neberš vážně.

Dík.


PavelK
16. 06. 2021
Dát tip

Gora: Dílo je o tom, že každý náš čin může mít nedozírné následky. Výrostci se jen bavili. ale díky spojení drog a náboženského obřadu dosáhli nevědomě toho, že si kočka uvědomuje pojmy dobra a zla, že ví, že se o ní říká, že přináší smůlu. Ale neuvědomuje si, že to je pověra, tak se bojí zkřížit někomu cestu, aby mu nepřinesla smůlu.

Dík za komentář.


PavelK
16. 06. 2021
Dát tip

annie: Je to fantazie a v té fantazii netýrali, ale nevědomě zasáhli do její přirozenosti.

Dík.


PavelK
16. 06. 2021
Dát tip

Norsko 1: Správně jsi to uchopil. Jen slovo temná v mém vnímání nemá negativní obsah, temné chápu jako nezjevené. v tomto kontextu mohu říct, že Boží působení je temné.


A mě to rozesmálo, nemyslím si totiž, že by ji týrali. Ta, co chodí k nám, se jmenuje Přišla sama. Jenom dcera jí říká Puta - naštěstí zatím neumí španělsky.


Gora
16. 06. 2021
Dát tip

Pavle, jde z toho mráz /aspoň ke mně tak doléhá/... ale když pominu zvláštní obsah a fakt, že je to kategorie miniatur/hříček, informací je tam celkem dost - v každém verši celý příběh... a tím podle mne ztrácí účinek. Příliš tragédií naráz...


Norsko 1
16. 06. 2021
Dát tip

Temná magie pronikla i do tvého života ?


annnie
16. 06. 2021
Dát tip

Doufám, že ji netýrali!


PavelK
16. 06. 2021
Dát tip

Znamená to pokřtili. Z recese provedli obřad křtu


annnie
16. 06. 2021
Dát tip

Co to znamená pokřtili? Nadávali jí? 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru