Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nikdykde 5o

16. 06. 2021
7
3
320
Autor
Benetka

Slávek se loučí se ZLATOHNĚDOU. Zemřela ale v jeho srdci bude žít dál.

Vlastně...

Naopak.

Žije ale v jeho srdci zemřela.

Nemá to cenu.

A z celého srdce děkuje jeho psycholožce A. Za cenné rady a za podporu.

Tak teď už zbývá jen a pouze to Čekání na smrt. Jinak řečeno Na život už je pozdě. A na smrt (snad ještě) brzo?!

Bude se koukat na modromodré nebe a někdy taky na beránky na něm a bude poslouchat zpěv ptáčků a zdravit sluníčko stromečky a květinky a včeličky které tak pilně opylují tolik voňavé kvetoucí lípy a pak jak bude přicházet podzim a on stále ještě bude na živu tak bude ploužit své haxny ve spadaném listí a kochat se barvami žlutou červenou a ZLATOHNĚDOU... A možná že pak už konečně příjde ta Dívka s kosou... A nebo možná ještě dřív paní zima a pak... Kdoví...?!

 

https://www.youtube.com/watch?v=dxk2gLpabo0&ab_channel=StarTimesNigeriaStarTimesNigeria

Pátek. Sobota. Neděle. Ponedělí.

A Slávek ako tá špongia.

Nasával nasával nasával a nasával....

A včera ráno se probudil s pocitem JAKOŽE TOHLE JE TEDA TA KONEČNÁ...?! Tak zle už mu dlouho nebylonebylonebylo... A nakonec při odchodu z domova usoudil že bude lépe když pojede do zaměstnání namísto busem feluškou. Ještě že stojí. Ještě že stojí u domu neustále připravena vyrazit za novými dobrodružstvími! 

A následovně v práci... Dalo se očekávat že potká ZLATOHNĚDOU.

A taky potkal.

Oděnou v modrobíločervené šatičky.

Vonící po skořici a vanilce.

Tak!

Tak chtěnou.

A tak!

Nedostupnou.

A vduchu mu vířila slůvka od A. Vykašli se na ni. 

Je to NIC o NIČEM k NIČEMU.

Ale kdyby pro Slávka přišla ta

Dívka s kosou

Měla by vůni a tvář a vlásky a postavu a prsa a boky a zadeček

ZLATOHNĚDÉ.

 

 


3 názory

annnie
19. 06. 2021
Dát tip Benetka

Dobře napsáno, těžce žito. Tak to bejvá. Držím palce a tip a.


Evženie Brambůrková
16. 06. 2021
Dát tip Benetka

To bude ještě hodně těžké.


Alegna
16. 06. 2021
Dát tip Benetka

To je moc bolavé....... nějak se mi nechce s psycholožkou souhlasit


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru