Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Skákání do vody,...

19. 06. 2021
2
2
163
Autor
Košík010

jednou sem skočil málem z mrakodrapu, bál sem se že blbě dopadnu, nemyslim "dopadnu"

Byl sem v supermarketu, když ještě byli zavřený ostatní obchody, málem sem se zabil, jídlem, měl sem hroznou chuť nakupovat, to se může, ale to mě nezajímá, mě zajímá jestli prodavačky ještě maj chuť prodávat, protože tam lezou lidi který rádi nakupujou, ale taky ve velkých nákupních centrech pobudové, ty co nakupujou levnej alkohol, a zlodějíčci, co nemaj peníze na velký nákupy,

mě zajímá jestli maj prodavačky chuť prodávat, v normálním obchodě si toho nevšimnu, ale v supemarketu nebo hypermarketu si toho všimnu, to bych měl dostávat nějaký všimný, třeba tisícovku tejdně, bych za to nakoupil a byli by spokojený obě strany, ale to sem nechtěl ventilovat nebo názorovat,...

Mě zajímá jestli jim ten koronavirus neleze na mozek jestli nejsou profesionálně deformovaný, nebo deformovatelný ne to je legrace, ale třeba je to pro ně důležitý, jak se zákazník chová, ve vlastním krámě, i když není majitel nebo spolumajitel,...

Ale to mě zajímá ale  ve skutečnosti ne, mě zajímá ne to je legrace, kolik dostanou za to prodávání v nouzovým stavu peněz, jestli dostanou přidáno, nebo pochvaličku od šéfička, ale nevim jestli to utužuje vztahy na pracovišti ale jednu věc jim věřim že sou psychicky unavený, za to by asi měly něco dostat, dostanou přidáno, ještě nevim co vymyslim, ale něco určitě, to je ještě sranda, sranda musí bejt, a existuje ta sranda, ve filmu v televizi určitě, co by byla sranda bez smíchu, pozn. na okraj ale v televizi tomu ještě věřim, na divadle taky takhle normálně nikoliv, no a sranda přeci může být i na rizikovém pracovišti v době korovirusu, todle bych normálním lidem neříkal, to je prostě hnus, takovýhle názory druhej, du do samošky koupit si nanuk a pivo, děkuju za pozornost, choďte nakupovat, stojí to za to, kromě peněz a nemocí, třeba můžete chytit chřipku ta je aspoň lepší než korona,... nakupující šílenec petr z petra alias tony kroos, sranda neexisuje musí se vyrobit,...

 

 

 

 

 


2 názory

Rajmund
22. 06. 2021
Dát tip

Aru-dyť to je na tom co nejlepší-


Aru
19. 06. 2021
Dát tip

zašmordchaný věty, nelogismy, opakujicí se slova. věty jsou zbytecně dlouhý


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru