Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Smartphone

28. 06. 2021
13
9
363
Autor
netWoor

Už žádná gesta a piny či otisky,

náš smartphone rozezná obličeje.

Zisk je však přesto jak z červené propisky,

nikdo z nás nechápe, co se děje.

 

Chvilku nám trvalo, než jsme to zjistili,

za programátora máme vola.

Problém byl prostinký a vážně nemilý,

žena si po ránu nezavolá.


9 názorů


Benetka
30. 06. 2021
Dát tip

...se omlouvám nebude to asi k věci ale Black mě navnadila tím zrcadlem...

Jak stojí nahatý chlápek před zrcadlem a řiká: Zrcadlo zrcadlo - kdo má největšího čů*áka na světě?!?!?!

A od vedle se ozve manželka a řiká: JÁ!!! :D


ráno.....vždycky si řeknu....tak to ti přeju zrcadlo....tudíž...jsem vděčna za své staré pádlo:-)))))))))))))))))))


Kočkodan
28. 06. 2021
Dát tip netWoor, IQ nick

 

Chybí rtěnka nebo stíny -

pro smartphone jsi někdo jiný.


Litarts
28. 06. 2021
Dát tip netWoor

Vývoj elektroniky je doslova otřesný, špehuje nás na každém kroku a vleze nám všude! Mám jen velký stolní počítač a pevnou telefonní linku, žádný mobil.

Netušil jsem, že si kdosi odkudsi otevřel moji počítačovou kameru a v dosahu jejího záběru pozoroval domácí život. Stáhl si dokonce všechny moje soubory a na základě toho se mě pak pokusil vydírat. Že zveřejní tyto materiály, pokud mu nezaplatím určitou částku peněz.

Nereagoval jsem na to a nic se nestalo. Kameru jsem přelepil černou páskou a je pokoj. Také jsem vymazal z počítače všechny zneužitelné údaje a data - adresy, přístupová hesla, kódy. 

Doporučuji Vám proto přelepit kameru na mobilu (když ji nepoužíváte) a neukládat si tam zranitelné údaje.


Já Lucie píšu...
28. 06. 2021
Dát tip netWoor

Kápl si na to :)


MilanH
28. 06. 2021
Dát tip

:o)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru