Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nevíš

03. 07. 2021
31
23
1003
Autor
Santi€

rozevřels mi v srdci knížku s verši
nevíš
že se to stává

mezi řečí
když mi svěříš svoje oči 

nevíš ještě tolik věcí


23 názorů

rozevřels mi v srdci knížku s verši

nevíšže se to stává

mezi řečí

když mi rudnou oči 

siná je dnes tráva


Sarrah
29. 07. 2021
Dát tip Santi€

***


Luky Fo
11. 07. 2021
Dát tip Santi€

myslel jsem, jak budu číst další blbost, od dalšího písmáka, ale moc se mi to líbí


Santi€
09. 07. 2021
Dát tip

Phil, díky za objasnění tvé záliby. Podělíš se prosím ještě, které úlovky považuješ za ty nej, ke kterým se vracíš? Klidně do zprávy, navnadilas mě. Já jsem to s tím otvíráním sbírek nemyslela jako výpad proti něčím čtenářským zvyklostem. Tady na Písmáku a v literárních kroužcích to lze předpokládat, že autoři nejen píšou, ale i čtou poezii... U někoho "zvenčí" bývá vzácné, když se u něj projeví náklonnost k veršům. Nečekaně se mi podlomila kolena a vyjádřila jsem to v básni takto.


Markel
06. 07. 2021
Dát tip Santi€

můj šálek *


Santi€
05. 07. 2021
Dát tip

ukrytá, Theo, Alegno, Kočkodane...děkuji za hodnocení a milý komentář v pravou chvíli. Srdečně děkuji také tichým tipujícím.


Philogyny
04. 07. 2021
Dát tip Santi€

Já si ty své vytoužené knihy sháním různě, většinou poptávkou přes antikvariáty a bývaj kolikrát dražší, než nové výtisky.  Ale ta radost. Vždycky se těším, až bude klid, lehnu si a zalistuju, většinou od konce. Kindle mi nic neříká...A tak přeji hezký večer.  


Kočkodan
04. 07. 2021
Dát tip Santi€

 

Fakt nevím, proč jsem ti to v soutěži aspoň nepochválil, když se mi to teď tak líbí... (lehce udivený smajlík)


Alegna
03. 07. 2021
Dát tip Santi€

moc pěkná


Thea v tramvaji
03. 07. 2021
Dát tip Santi€

Nejdřív jsem si říkala během čtení, že bude moc krátká... Ale konec jakoby rezonuje a naopak ji dělá skoro nekonečnou :) Mám moc ráda tyhle dozvuky! Povedlo se ti to :)


Santi€
01. 07. 2021
Dát tip Gora

Gracias.

Phil, inspirace nezřídka souvisí s iritací. Uznávám, ten první verš...nejedná se o tříštivou (a stotisíckrát zbásněnou) srdeční zlomeninu, nýbrž o pouhé nepatřičně vleklé zaujetí. Ale kdo v dnešní době otevírá básnické sbírky?! Nebo si je půjčuje v knihovně. Neubránila jsem se...

Teď možná kalím dojem law, ale třeba se (obě) dočkáme poetického pokračování...


Evženie Brambůrková
01. 07. 2021
Dát tip Santi€

To je moc pěkné.


Philogyny
01. 07. 2021
Dát tip Santi€, lawenderr

Tak snad napotřetí... já ji četla snad každý den, jenom ten první řádek mne nevím proč, rozčiloval. Je mi hodně blízká.  :) 


Jamardi
01. 07. 2021
Dát tip Santi€, Aru

To se opravdu stává, že někdo něco rozevře a ani o tom neví. Když to jsou pěkné verše, je to štěstí.


Santi€
01. 07. 2021
Dát tip lawenderr, Aru, Gora

Děkuji! Tahle mini mě po dlouhém čase zasáhla bleskově, odráží krátký "příběh", víc nebylo...


lawenderr
01. 07. 2021
Dát tip Santi€

docela se mi líbí, dá se v ní rozhlížet a chodit naznačenými cestami (příjemné) ... ale přijde mi, žes mohla svěřit víc:) malinko víc zajiskřit ... abych se vrátila ještě pro jiskřičku ...

Ale ten lehký tajem v ní je:) fajn, že píšeš


Aru
01. 07. 2021
Dát tip Santi€

sice mini, ale dost mě v soutěžním klání zaulaja ;)


atkij
01. 07. 2021
Dát tip Karpatský knihomoľ, Santi€

<3 Podmanivá mini. Také jsem se k ní v soutěži několikrát vracela. Mezi řádky je ukryto...


Danny
01. 07. 2021
Dát tip

:) *


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru