Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tematický den - vyhlášení za červen a nové téma na červenec 2021

04. 07. 2021
3
15
983

Milí přátelé,

děkujeme za účast v minulém kole - Den malin nezralých. Zúčastnilo se deset autorů, z toho dva mimo soutěž. To je zatím rekordní počet prozaických příspěvků tématických dní!

Rekapitulace II. čtvrtletí 2021 v TD:

Vítězkou dubnového tematického dne Den louží je Janina6 s povídkou Tomíkova louže, má 3 výběry a 25 tipů. Stává se tedy celkovou vítězkou!

Vítězkou květnového tematického dne Den rozkvetlých šeříků je blacksabbath s 21. tipy.

Vítězkou červnového tematického dne Den malin nezralých je blacksabbath s 21. tipy.

Děkujeme všem účastníkům a Janině 6 posíláme poukaz na knihy v hodnotě 250,-Kč.

TD na červenec zní: Den prázdninových zážitků.

Vkládejte prosím své příspěvky pouze 24.7. Před název vepište - TD. Děkujeme.

Vaše Próza měsíce.

Pravidla soutěže Tematické dny:

Soutěž Tematické dny je koncipována tak, že se prozaické dílo na předem zadané téma vkládá v určený den. Tak například pokud by bylo na den 1. května zadáno téma Den lásky, díla s tímto tématem by autoři vložili 1. května.

Téma je zadáváno na začátku měsíce, aby měli autoři dost času na zpracování. Vlastní Tematický den se koná třetí sobotu v měsíci. Přesné datum bude vždy určeno.

Vyhodnocení: za každý měsíc bude na jeho konci určen vítěz Tematického dne. Bude se přihlížet k počtu tipů a počtu výběrů (každý výběr má hodnotu 5 tipů). Na konci čtvrtletí bude určen vítěz za uplynulé tři měsíce, tedy s největším počtem tipů a výběrů celkově. 

 

 

15 názorů

Kamamura
28. 07. 2021
Dát tip

V mumraji autorské chásky,

není zas nouze o poukázky.

Všechno nakonec dobře dopadlo,

Cthulhu si dojetím poplakal chapadlo!


Janina6
06. 07. 2021
Dát tip blacksabbath, Gora

Díky moc, děvčata :-) Blackie, je opravdu pořádná fuška zvítězit nad tebou... toho si obzvlášť považuju :-) :-)


Janino, blahopřeji! Užij si poukaz :)


Jamardi
06. 07. 2021
Dát tip

Gratuluji.


blacksabbath
05. 07. 2021
Dát tip Gora

Janino....obrovská gratulace!!!!


Janina6
05. 07. 2021
Dát tip Gora

Bezva, díky moc za poukaz, určitě a ráda ho využiju! A díky za bezva soutěž.


avi


Lucinko...tam já toho mám také hodně v restech-k přečtení.....teď jsme dva dny s Aru psali spolupsaní Vrtišku....tak mi to narostlo....děkuji za gratulaci.


Blackie, óbr gratulace! Já se ještě nestihla na ty maliny vůbec podívat, ale mám je v restech - k přečtení :)


Děkuji Janino....duben, květen, červen.....vypadá to, že ano...


Janina6
04. 07. 2021
Dát tip

Veliká gratulace blackie :-)

...a nemáme teď už vlastně konec čvrtletí?


blacksabbath
04. 07. 2021
Dát tip Aru, Gora, Janina6, dievča z lesa

ano to bude skoků....teď skočím trochu jinam.....

Chtěla bych poděkovat organizátorům soutěže!!!!  Bez vás by žádné TD potažmo další soutěže nebyly. Máte s tím velkou práci a my se jenom bavíme. Takže obrovský dík za váš čas!!!  D Ě K U J E M E ! ! !


Aru
04. 07. 2021
Dát tip Gora

to bude skoků z lan a letadel :D


blacksabbath
04. 07. 2021
Dát tip Gora

Děkuju Aru...a všem, kteří mi bodík dali....a jdem na zážitky...ať máme vočem psát..:-)))


Aru
04. 07. 2021
Dát tip Gora

gratulace iví, a pugét tipů :D

24.7.? tak snad nebudu zrovna na nějakém tom prázdninovém zážitku :D:D


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru