Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Literární podvečer na katedře psychologie

22. 05. 2002
0
0
1916
Autor
Matyjustin

 

21. května 2002 se v 18 hodin konal literární podvečer na katedře psychologie

 

Svoje texty (básně) četli Josef Straka – básně z let 1993-2002 a Jiří Šípek – Pocta Václavu Hraběti, Oněginovské variace a jiné texty

 

Byl jsem nadšen lidskostí, byl jsem nadšen upřímností, byl jsem nadšen….

Okouzlující, mrazivé obrazy, vzpomínky z dětství i trpké vzpomínání ve verších, lehké bytí decentně okořeněno sarkasmem, paradoxy mezi láskou a Životem….  

 

Vynikající pro(zá)žitek

 

Doufejme, že tyto literární podvečery se stanou na katedře psychologie tradicí.

 


civetta
16. 02. 2003
Dát tip
Ještě jsi pak nějaký navštívil, nemám to daleko, ráda bych to nepropásla, kdyby se naskytla další možnost...

Mahoney
27. 05. 2002
Dát tip
marco, radost - no, to bychom se tam třeba mohli někdy sejít :) (na jaře jdu zkusit -teda, udělat- přijímačky :)

Radost
24. 05. 2002
Dát tip
tak tahle fakulta je (bohužel) mým favoritem natolik, že se bez ní nedokážu obejít :)) mé dojmy tak uplně neodpovídají Matyho slovům, ale v zásadě jsem byl spokojen...škoda, že jsem příliš uvízl v síti naivně prostého podání a stereotypní atmosféry velké části textů... A že mou pozornost značně upoutal výkon studentky DAMU, kterou si Jiří Šípek pozval "na pomoc"... a že mě to nenadchlo.... I přesto bych rád zažil nějaký další "podvečer"...:)

Mahoney
23. 05. 2002
Dát tip
tak.. v předstihu a taky, o kterou katedru psychologie se jedná.. :)

kafka
23. 05. 2002
Dát tip
Doprčic, pročs mi to neřek??? Ale stejně bych asi nepřišla ;-)

Matyjustin
23. 05. 2002
Dát tip
To Mahoney: Katedra psychologie 110 00, Praha 1, Celetná 20 To Kafka: P.S. - Ahojky ;-) řeknu ;-)

hermit
23. 05. 2002
Dát tip
věřím, že to bylo dorbé.... škoda že do práhy nevede z jihlávy metró.... to bych přijel tak já někdy příště přijedu :-)

Mahoney
23. 05. 2002
Dát tip
jůůů tak to je fajn :) ..TAHLE fakulta je můj favorit :)

Marco
23. 05. 2002
Dát tip
Anooo. Mahoney - nápodobně... °-)

dablik008
23. 05. 2002
Dát tip
tahle fakulta muj favorit neni...ale neni spatna ;o))

Wopi
22. 05. 2002
Dát tip
ano

dablik008
22. 05. 2002
Dát tip
ano, a doufejme ze nam priste das vedet v predstihu ;o)

Litochowitz
22. 05. 2002
Dát tip
hej.....no jasně......jako diabol

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru