Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Milenci

08. 07. 2021
13
10
538

°

dva milenci jsou

fragmenty na obzoru –

křížek pod lipkou 

___


10 názorů

díky Annni


annnie
12. 07. 2021
Dát tip Radmila Marie

Nádherný, Radovane. Ta jednoduchost je uhrančivá. Vidím to. Tip a.


jééé, to jsem rád


cassy
09. 07. 2021
Dát tip

obrazově jsem tam...



vesuvanka
09. 07. 2021
Dát tip

Krásná miniaturka, vyvolávající živý obraz. TIP


Andělko díky


Dát tip Santi€, atkij

no teda, nejen tady, ale i jinde si s na mě posvítila, tvé postřehy jsou fantastické, díky

Tohle vzniklo mezi Skleným nad Oslavou a Bobrůvkou, na návrší stáli on a ona, on o dost větší, 190 cm, ona necelých 160, objímali se, on ji jakoby ochraňoval ... a stáli tam dokud slunce nezapadlo, možná dýl, ale šel jsem rozdělat oheň v teepee. Jejich rozměry vím tak přesně proto, že je znám.


Santi€
08. 07. 2021
Dát tip blacksabbath

Miniatura, která mě nutí hloubat. Dva - v době, kdy jsou módní polyamorní vztahy, nabývá na důležitosti počty uvádět. Fragmenty - nejprve evokovaly separaci páru, ale název a přítomný čas naznačují šťastnější fázi romance. Možná bych se obešla bez pomlčky a dvojici místo bytí bych pobídla k chůzi. Takto dynamičtěji obrázek vnímám, dva pohyblivé body v krajině, které se přibližují k oblíbenému místu zamilovaných dostaveníček. Povedená drobnůstka. 


Andělka1
08. 07. 2021
Dát tip

Krásné.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru