Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Z HAVAJSKÝCH OSTROVŮ - pozvánka na virtuální výstavu

09. 07. 2021
23
38
1050
Autor
vesuvanka

Milí Písmáci,

 

zvu vás na další virtuální výstavu obrázků, nazvanou

 

Z HAVAJSKÝCH OSTROVŮ

 

Posílám odkaz na galerii a přeji hezký zážitek.

 

http://www.seniortip.cz/?module=club&action=galerie_view&id=6258  

 

Jana Vesuvanka

 
 

 

 

 

 

38 názorů

vesuvanka
05. 10. 2021
Dát tip

Mílo, děkuji za návštěvu galerie a Tip :-)))


vesuvanka
16. 09. 2021
Dát tip

Romane, děkuji za zastavení a Tip :-)))


vesuvanka
21. 07. 2021
Dát tip

Andrejko, děkuji za prohlédnutí obrázků a milá slova :-))). Mě fascinuje nejen země zrozená ohněm, zprvu pustá, ale i život, který se na ní uchytí, někdy jsme překvapeni, jak je po určité době bohatý.


Andreina
21. 07. 2021
Dát tip

Mrkla jsem na odkaz a díka za upozornění na krásné obrázky. Asi se nebudeš divit, že mne nejvíc zaujal život v podbě květů v jinaknaprosté pustině. 


vesuvanka
12. 07. 2021
Dát tip

Květoni a Peter, děkuji za zastavení a Tip :-)))


vesuvanka
12. 07. 2021
Dát tip annnie

Maruško a Aničko, děkuji za prohlédnutí obrázků a milá slova i Tip :-)))


annnie
12. 07. 2021
Dát tip

Moc krásný obrazy! Kvakoš mě dojal. Jo, a pěkná báseň! Tip a.


Opět moc krásné.


vesuvanka
11. 07. 2021
Dát tip

Marti, děkuji za návštěvu galerie a milou odezvu :-))). Těší mě, že se Ti líbila.


Markel
11. 07. 2021
Dát tip

líbilo moc *


vesuvanka
10. 07. 2021
Dát tip

Renato, děkuji za prohlédnutí obrázků a milá slova, mám radost, že se Ti obrázky líbí :-))). Snažila jsem se vystihnout atmosféru těchto velmi zajímavých vzdálených ostrovů. Láva žhavá i vyhaslá je pro mě inspirativní, stejně tak i kytičky, které ji osídlují.


bixley
10. 07. 2021
Dát tip

Vesuvanko, opět krásné obrázky, ta láva a oheň jsou opravdu fantaskní! A kytičky jako z jiného krásného světa.


vesuvanka
10. 07. 2021
Dát tip

Jitko, děkuji za zastavení a Tip :-)))


vesuvanka
10. 07. 2021
Dát tip

fialko, těší mě, že se Ti moje barevná Havaj líbí, děkuji za prohlédnutí obrázků a milou odezvu a Tip :-)))


fialka...
10. 07. 2021
Dát tip

Obdivuhodné, nádherně barevná Havaj :-)


vesuvanka
09. 07. 2021
Dát tip

Petře, děkuji za prohlédnutí obrázků, Tip i zájem. Osídlení lávy rostlinami trvá několik let, někdy deset i víc -  láva musí trochu zvětrat, aby se mohly rostliny uchytit. 

Na malíře Bohdana Kopeckého jsem narazila, když jsem pátrala po malířích, jejichž díla jsou inspirována sopkami. Škoda, že jsem o něm nevěděla, když ještě žil. Pro mě je novinkou, že jeho kamarád byl Karel Šiktanc, díky za zajímavou informaci :-)))


Dales
09. 07. 2021
Dát tip

Když teče šutr, tak to jako by se čas na chvilenku hodně urval z řetězu, jde z toho strach. Jak dlouho to osídlení těm rostlinám trvá?

O malíři B.Kopeckém jsem předtím neslyšel. Teď čtu, že byl veliký kamarád s Karlem Šiktancem. Dík.


vesuvanka
09. 07. 2021
Dát tip

Ivi, mám radost, že se Ti báseň i obrázky líbí. Děkuji za zastavení v galerii a milou odezvu :-)))


vesuvanka
09. 07. 2021
Dát tip

per_zay, máš pravdu, já ty naše vyhaslé sopky mám také moc ráda. Děkuji za prohlédnutí obrázků i Tip :-)))


vesuvanka
09. 07. 2021
Dát tip

Jarmilo, děkuji za návštěvu galerie a milou odezvu :-))). Láva sopky Kilauea je inspirativní, a tak jsem zkusila různé techniky malby a kresby. Stříbrný meč mě zaujal svým vzrůstem, střibřitou barvou listů i květem. 


krásná báseň....boží obrázky...:-))))


per_zay
09. 07. 2021
Dát tip

hmmm ... no jo, živé! sopky .. ale i ty naše jsou fjan :) .. T


Jamardi
09. 07. 2021
Dát tip

Líbí se mně hlavně láva sopky Kilauea, vypadá věrohodně jako tekoucí a rozkvetlý stříbrný meč, vypadá tak jinak, že mě přenáší do vzdálených krajin. 


vesuvanka
09. 07. 2021
Dát tip

Janino, děkuji za prohlédnutí obrázků a milou odezvu :-))). Těší mě, že se Ti moje barevné krajiny líbí, v mládí  jsem se barev bála, že je neumím správně namíchat, a tak jsem kreslila a malovala jen jednobarevně. Teprve se sopkami jsem dostala odvahu a pustila se do barev. 


vesuvanka
09. 07. 2021
Dát tip

Lucko, díky :-)))


Janina6
09. 07. 2021
Dát tip

Tvoje barevné krajiny mě vždycky fascinovaly...


Ano, sopečné krajiny takovými barvami úplně volají :)


vesuvanka
09. 07. 2021
Dát tip

Nicolasi a dievča z lesa, děkuji za zastavení a Tip :-)))


vesuvanka
09. 07. 2021
Dát tip

Liduško, mám radost že se Ti obrázky líbily, děkuji za zastavení, milá slova i Tip :-)))


vesuvanka
09. 07. 2021
Dát tip

Lucko, děkuji Ti za prohlédnutí obrázků a milá slova i Tip :-))). Těší mě, že se Ti líbí jejich barevnost i námět. V mládí jsem většinou kreslila tužkou, rudkami, perem a pokud jsem malovala štětcem, tak jen jednou barvou. Barevně jsem začala později, až když jsem se začala věnovat sopečným krajinám, které mě velice zajímají, a ty si barvy přímo žádaly. 


Alegna
09. 07. 2021
Dát tip

opět krásné, obohatila jsi mě, díky


Jeee, ty jsou krásné! Díky za příjemný páteční zážitek! Jeden obrázek hezčí než druhý! Líbí se mi, jak používáš pestré barvy, super báseň a zachytáváš tak atmosféru daného místa. A musím říct, že Ty vybíráš dost jedinečná místa :)


vesuvanka
09. 07. 2021
Dát tip Gora

Irenko, děkuji za prohlédnutí obrázků, přečtení a básně a komentáře o malíři Bohdanu Kopeckém. Potěšil mě Tvůj zájem, díky i za Tip :-)))


Gora
09. 07. 2021
Dát tip

Ráda jsem shlédla tématický cyklus obrazů a četla báseň a tvůj komentář o malíři B. Kopeckém, Jani. 


vesuvanka
09. 07. 2021
Dát tip

Musaši, děkuji za prohlédnutí obrázků, milá slova a Tip i za básničku :-))). Máš pravdu, že námět lávy má blízko k abstrakci. Právě díky malování lávy, a to nejen havajské, jsem se začala na abstraktní umění dívat s porozuměním.


vesuvanka
09. 07. 2021
Dát tip Aru

Aru, děkuji za prohlédnutí obrázků a milou odezvu i Tip :-))). Láva Kilauey  naštěstí postupuje pomalu, takže se dá před ní utéct. Havajské básníky také neznám, a bohužel jsem neznala ani našeho malíře Bohdana Kopeckého (zemřel v roce 2010), kterého inspirovaly sopečné krajiny a zejména Havajské ostrovy, kde namaloval rozsáhlý soubor obrazů "Lávová pole bohyně Pelé". 


Musaši
09. 07. 2021
Dát tip

Tentokrát opravdu žhavé obrazy. Myslím, že láva jako námět může mít velmi blízko k abstrakci.

Tip za obrazy i za básničku.


Aru
09. 07. 2021
Dát tip

na Havai, tam to žije, jen jeden nesmí stát moc blízko, nebo... se spálí :D

rozhodně insipruje, i když já neznám mnoho Havaiských básníků :D

lávový fontány jsou perfektní, jenom olíznout :D:D


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru