Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

krajiny odcházení

09. 07. 2021
15
25
744

mrazem obalená

krajina odcházení -

hřbitov na vršku

 

 

branka vrzla -

tam kde blízký

je už předaleko

 

 

zaťatá sekera

rezaví ve špalku -

vymírá po meči


25 názorů

Radovan Jiří jsem od křtu, Jana Křtitele jsem si vybral při biřmování, Voříšek mám po otci :-)

Temné v sobě nemám, ale s temny pracuji ( se závislými klienty, přímluvné modlitby za uzdraven, pomocník při exor.)


To Luky Fo ještě:

 

A jméno „Zeanddrich" jsem dostal speciálně (přímo seshora :) ), (a bylo to ..na dlouhé lokte; -trvalo to snad 7 let, než bylo ..vcelku, ale o tom se tu rozepisovat asi nebudu :) )


Zdá se, že máš v sobě mnoho temného:) (nebo máš jen potřebu či chuť to temné dostat ze sebe ven :) )

To Luky Fo: moc Tě nechápu; -čím více jmen, tím širší energetická základna z těchto jmen-a právě my zde v Česku jsme se dlouho o tuto základnu ..dobrovolně ochuzovali (ta jména nám ale musí -v drtivé většině případů -někdo dát, nemůžeme si je vybrat sami :) )((...)).

(Například já jsem Roman Václav Augustin E.,..., a z toho dvě jména jsou od křtu, a jedno biřmovací :) )


Luky Fo
13. 07. 2021
Dát tip

ano, Radovan mi tam neseděl


co nadělám, 

ve skutečnosti se všemi jmény jmenuji Radovan Jiří Jan Voříšek, takže klidně můžeš


Luky Fo
12. 07. 2021
Dát tip

líbí se mi jednoduchá poezie, ale lidem se dvěma jmény a příjmením tipy nedávám


annnie
12. 07. 2021
Dát tip

Velmi pěkný. všechny. Tip a.


Líbí se mi všechny, ale u dvojky vidím a slyším branku u nás na hřbitově.


Kočkodan
11. 07. 2021
Dát tip

 

Radovane, nedostaneš. Vždyť by to ani nebylo prakticky proveditelné – skoro jistě jsi fyzicky vybavenější a údernější. A od „skvělejch“ není tvůj komentář zas až tak špatný. Zda se na Písmoni objeví nějaký můj text v dílkovém kabátku, nad tím se vznáší opar nejasnosti. Sice mám pár hesel do případného dalšího Hlodníčku, avšak je jich ještě málo. Ale jak s oblibou říkám já a Andrea Bocceli – uvidíme...


Dát tip Zeanddrich E.

Opičáku (nedostanu teď do držky já za to oslovení?) Něco napiš. Vždyť co tady máš skvělejch, vtipnejch komentářů. Dtivá většina z nich by se dala použít. 

 


já bych ani kuřeti neublížil, ... pokud by si nezačlo, to by pak vidělo


Kočkodan
11. 07. 2021
Dát tip

 

No vidíš... a já jsem se trochu bál, že mi za to budeš chtít dát do držky... ;-) Tak dík.


hezkýýý


Kočkodan
11. 07. 2021
Dát tip Radovan Jiří Voříšek

 

Tvář zkrvavená

 

mužská pěst krotká není

 

dostal na držku



vesuvanka
10. 07. 2021
Dát tip

Krásné jsou všechny :-))), TIP


tak to mám radost


Dát tip vesuvanka, Zeanddrich E.

přišla do řečí

tak ať nebrečí

může za to sama


Kočkodan
09. 07. 2021
Dát tip

 

Kdyby byly volby, do urny by padla trojka.

 

 

 

Žena megera

 

ťal sekyrou do spánku

 

přijde do řečí


nejvíc  první a poslední....uprostřed to také není šatné.....*/*********....


díky vám 


cassy
09. 07. 2021
Dát tip

jako by po prvních dvou slokách nabrala významově větší šířku (podle mě)...!!


Janina6
09. 07. 2021
Dát tip

Třetí je úžasné.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru