Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

- 16.s -

Výběr: snake_01
10. 07. 2021
19
14
644
Autor
per_zay

 

 

-

 

na nedělní mši

staří zpívají z hlavy

mladí z mobilu

 

-

 

 


14 názorů

snake_01
20. 08. 2021
Dát tip

To je trefné - možná bych jen formálně (pomlčkou) zvýraznil kireji mezi prvním a druhým veršem, ale asi to není úplně nutné... 


mám kancionál v mobilu, ale ze začátku jsem se styděl z něj zpívat, aby si o mě neřekli - ani na mši nepřestane čumět do mobilu?


per_zay
15. 07. 2021
Dát tip annnie

změna kategorie (haiku - senrjú) a tím názvu

teisan: díky ... 

annnie: bingo! :)

Musaši: viz. annnie ,,


teisan
13. 07. 2021
Dát tip

Jako senrjú, typický bod a/, ale dobré, vtipné.

TP


Je dobré, že vůbec zpívají.


annnie
12. 07. 2021
Dát tip

No já to naopak chápu, jako že maj v mobilu ty texty. Ne???

Pěkný! Tip a.


Musaši
12. 07. 2021
Dát tip

Chápu, že je to o zvonění mobilů, ale dalo by se to vnímat i tak, že by mladí mohli mít v mobilech aplikaci: texty náboženských písní. Tip.


Norsko 1
10. 07. 2021
Dát tip

Ten obraz mě pobavil. Typickej olej


vesuvanka
10. 07. 2021
Dát tip

Pěkné :-)))***


Andělka1
10. 07. 2021
Dát tip

:-))


Gora
09. 07. 2021
Dát tip blacksabbath, Santi€

To, kolik měla v paměti /textů z kostela/ tchýně, která v Rumunsku nemohla chodit do školy, tedy neuměla číst a psát, bylo obdivuhodné. To jen tak na okraj, snad nevadí.


per_zay
09. 07. 2021
Dát tip Gora, Santi€

jo, slabiky :) ...mladí četli text v mobilu - viděl jsem v TV ... hned mi to "praštilo" do oka ...


Gora
09. 07. 2021
Dát tip blacksabbath

Hezké téma, mladí čtou v mobilu by se mi líbilo víc, ale chápu --- slabiky...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru