Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Na náhrobku eštébáka

09. 07. 2021
2
7
449
Autor
Abakus

môj pokus o haiku

Na náhrobku eštébáka 

Nech odpočíva 

Nevyrýva, nerýpe.

pokoj, R.Y.P.


7 názorů

Abakus
12. 07. 2021
Dát tip
Na náhrobku eštébáka 2.

Odpočúvaj v pokoji.

/dodatok už bez haiku/


Abakus
12. 07. 2021
Dát tip annnie

Ahoj Annie,

ja mám celkom rada štátnické funusy. A zahrabaní eštebáci mi až tak nevadia. Odhrabaní, to už je horšie. Asi by som sa v tiomto prípade  trochu obávala zmrdovvstania. 


annnie
12. 07. 2021
Dát tip

Závidím Vianovi ten úžasnej titul: Naplivat na vaše hroby...

Odpočívej, hajzle, s očima doširoka. A dobře se koukej, cos všechno způsobil. Ne navždy, to ne, tak krutá nejsem. Stačí tak rok.

Tip a.


Abakus
11. 07. 2021
Dát tip

Ahoj Philogyny - dá sa  to brať cez vybrané, alebo vyberané slová. 


Philogyny
11. 07. 2021
Dát tip

RYP

PÝR

...a máme tu ráčka a vyjmenované slovo v jenom...   :)


Abakus
10. 07. 2021
Dát tip

Ahoj Benetka, haiku nerozumiem ani ja. Tak som to skúsila - sedí aspoň počet slabík - ale aj v tom sa môžem mýliť. Dík za typ.


Benetka
10. 07. 2021
Dát tip

Hájku nerozumím a popravdě ani se to nepokouším změnit. Prostě jsem to vzdal. Nemůžu prostě chápat vědět a obsáhnout všechno. Na to zkrátka má mozková kapacita nestačí.

Obměna R.I.P. za R.Y.P. mě ale potěšila!

Kdysi jsem měl kolegu no byl to jedinec rozumově na úrovni pětiletého děcka a tomu jsem řikal že je V.Y.P. (namísto obvyklého V.I.P.) což byla zkratka ze slova VYPatlanec. Tak se tady u nás na moravě řiká lidem rozumu mdlého... :)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru