Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Fermiho paradox

14. 07. 2021
10
8
441
Autor
Danny

Akker seděl u obrazovky a dvěma chapadly si hladil třetí a čtvrté: "Proč si pořád myslí, že s mimozemšťany budou muset bojovat?" zeptal se svého kolegy.
Exxar trochu zesvětlal a odpověděl: "To by se asi dalo tolerovat. Je to docela mladá rasa, tak vidí všude boje o zdroje a tak podobně... co tam máme dál?"
"Ta spousta reklam v těch filmech, to mě děsí," vzdychl Akker.
Zkušenější Exxar mávnul chapadlem: "To je asi taky v pořádku. Vidíš, že televizní vysílání, které sledujeme, putuje úplně zadarmo vesmírem: takže mají obchodní model postavený na tom, že tam propagují zboží. Mám pocit, že kdysi jsme to tak dělali taky."
"Tak co, kontakt?" nemohl se Akker dočkat.
"Ještě počkej," ztmavnul Exxar, "co... co... co je tohle? V tomto filmu zmiňují 'mimozemskou DNA'".
"Co je to DNA?" zeptal se Akker.
"Špatně jsi studoval jejich vědecké filmové kanály: jde o jejich genetický kód," odvětil Exxar.
"Ale to přece..." vyprsknul oběma ústy Akker.
"Ano. Ano. Jak si můžou myslet, že mimozemský život, který se nezávisle na nich vyvine na jiné planetě, bude mít ten stejný genetický kód jako oni?" rozčiloval se Exxar.
"Takto sebestředné plemeno jsem tedy dlouho neviděl." usmál se Akker.
"Jsou to debilové."  přisadil si Exxar.
"Čili žádný kontakt?" zeptal se Akker.
"Přesně tak. Kontakt by byl mrháním prostředků Impéria. Ať si dál žijí ve své bublině."


8 názorů

Danny
30. 07. 2021
Dát tip

ahoj PM, rozmyslel jsem si to, spíše bych tam dal dnešní dílko "Telepatie", pošlu avi


Danny
30. 07. 2021
Dát tip

ahoj, nominuji tuto prozaickou miniaturu do PM za červenec


K3
14. 07. 2021
Dát tip

Super - sebestředné plemeno žijící v bublině, to sedí:). Mmochodem, mimozemšťané tu dávnou jsou. Alespoň to o nás všichni tvrdí.


Nic jiného si nezasloužíme :-)))


Aru
14. 07. 2021
Dát tip

vždycky jsou tam tři možnosti - 

útok; kontakt; ukrytí se.

přicemž lidi nemusí poznat ani jeno z toho, že děje/stalo.

útok - jejich technologie budou takové (nebo vědomí budou mít na takové úrovni - manipualce mysli, apod.), že nepoznáme, že nás obsazují a budeme vzniklé jevy přisuzovat něčemu jinému.

kontakt - technologie lidí budou natolik nekompatibilní, že nezachytíme kontakt.

ukrytí - znovu, příliš nízka úroveň technologií, aby rozpoznala, že se někdo skrývá.

takže třeba tu mimozemšťani dávno byli/jsou, jenom lidi nemají tradičně tucha :D

zatím nejideálnějším kandidátem na mimozemštany jsou chobotnice, ostatně i bakterie, která by doletěla odněkud a přežila a dařilo se jí tady, je kolonizující mimozemšťan :))

kolonizátoři Marsu by byli také za pár generací mimozemštani (tedy nezemštani), zaútočili by na ně pak pozemšťané? :D


utekajte kade ľahšie! ... lebo vás použijeme ako kvalitnú mimozemskú záplatu na bublinu


annnie
14. 07. 2021
Dát tip

Klucííí!!! Počkejte!!! Čekám na vás půl života... Jsme debilové, ale dejte nám šanci... Anebo radši ne. Možná bychom vàs snědli rozpitvali vycpali... Ach jo...

Tip a.


přesně tak.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru