Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Láska, kašel a pe**s

15. 07. 2021
6
4
317
Autor
Alcedothis

Pokaždé,

když zakašlu,

rozštěkají se psi.

To by se vlkům

nestalo,

ti štěkat neumí,

to si je naučila

až ty.

Proč kašleš

na moje

bicepsy?

Přitom jsem

je napumpoval

jen kvůli tobě

a chodím kolem

do kosočtverce

jako nadržený 

německý boxer

utržený

ze řetězu

gravitace.

Lásku, kašel

a ztopořený pe**s

neutajíš.

Jak mi vzkázal

Magor po Brabencovi:

Nikdy neházej

ču**ka do obilí.


4 názory

Nostalgia_For_Infinity
16. 07. 2021
Dát tip Santi€

Líbí se mi to vcelku. Závěr bych též vynechal viz santi, vnímám ho spíš jako degradaci.

 

Jinak postřeh:

To by se vlkům

nestalo,

ti štěkat neumí,

to si je naučila

až ty.

 

Pokud neumí vlci štěkat, nikdo je nic nenaučil. Buď je to nikdo nenaučil a potom to neumí, nebo je to někdo naučil a potom to "neuměli", ale už umí. Ergo - pokud dotyčná v minulosti vlky naučila štěkat - tak by se to vlků stalo a štěkat již umí. 

 

Takže daná část nemá valnou vnitřní integritu a ta myšlenka - která je dobrá - by zasloužila trochu propracovat.

 


cassy
15. 07. 2021
Dát tip

v tom poetickém čůrku je něco ze znaků Magorovy poezie...a nejen proto se mi líbí...


annnie
15. 07. 2021
Dát tip

Jejda... Jako by ti láska tak trochu zapadla mezi ztopořený penis, bicepsy a kosočtverce... Tak možná proto...

Nicméně za báseň tip a.


Santi€
15. 07. 2021
Dát tip

Působí to na mě jako napěchovaný automatický text. Nehotový, ale zároveň autenticky atraktivní, k čemuž explicitnost patří. Je mi sympatické, že pudovou vrstvu básně povznáší mystický přesah.

Nejlépe si u mě vede úvod, ráda bych se dozvěděla víc o té, která učila vlky... Náhlý aluzivní závěr bych vynechala, ať plnohodnotně vyzní skvělý postřeh Lásku, kašel/ a ztopořený pe**s/ neutajíš. 

Oceňuji, že s vulgaritou zacházíš decentně, ale dumám, zda jsou hvězdičky skutečně nutné. Že by psovité šelmy hrály významnější roli...(?)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru