Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ľúbiť či nebyť?

16. 07. 2021
12
12
542

netreba sa náhliť 

je tu všetko 

 

zatmenie poletujúcich telies 

pobyt vo vduchoprázdne 

strmhlavý pád 

špinavý riad 

aj sklad zbytočností 

 

ľúbiť či nebyť? 

ach! 

 tie boľavé kosti


12 názorů

dievča z lesa
17. 07. 2021
Dát tip Aru

Aru ... nič na ničom nie je zlého, pokiaľ to niekomu alebo niečomu neubližuje


Aru
17. 07. 2021
Dát tip

bordel? co je špatného na bordelu :))


dievča z lesa
17. 07. 2021
Dát tip annnie

vďaka annnie ... taká ironicko-drsnejšia ... ale pomohla


annnie
17. 07. 2021
Dát tip

Najprv ĺúbiť a byť... a jednou ĺúbiť a nebyť... Dočkáme se všeci :)

Ale zpět ke tvé básni: dochází mi vtip na komenty... Je na to příliš krásná. Tip a.


dievča z lesa
16. 07. 2021
Dát tip 8hanka

vďaka 8hanka ... pekne si to napísala ... trošku humoru a pokoja a život je znesiteľný


8hanka
16. 07. 2021
Dát tip Gora, dievča z lesa, Benetka

kedysi som si myslela, že bez lásky sa nedá žiť, ak človek nie je zamilovaný a milovaný, prečo má vlastne  existovať...to bolo za mlada, permanentne zamilovaná, väčšinou nešťastne, niekedy krátko, inokedy dlhšie, hlava plná snov, mnohé ostali len snami a dnes sa nad nimi usmievam...a som fakt rada, že sa niektoré nesplnili, brrr, to by bolo strašné, keby sa splnili:) Napríklad som snívala o chalanovi (mala som 14), staršom odo mňa o dva roky, ako si ma jedného dňa vezme a...po rokoch som ho videla potácajúceho sa od smetiaka k smetiaku a známa mi ľútostivo povedala -  denne pije, príde domov a zmláti ženu...(mohla som to byť ja)

nie, už by som nechcela umierať pre nenaplnenú lásku, je toľko krásneho, čo som ešte nezažila, nevidela, nevoňala, necítila a teraz to všetko dobieham, teším sa z každého dňa, ročného obdobia, nového človeka, ktorého spoznám,  ktorého čítam  na Písmáku...

možno to Wilko myslel takto - užiť alebo neužiť?(si život naplno)


dievča z lesa
16. 07. 2021
Dát tip annnie

Benetka ... veď ty chceš ľúbiť, piť a byť o chvíľočku dlhšie ... a tak to má byť


Benetka
16. 07. 2021
Dát tip dievča z lesa

Každý... Každičký den si říkám: Nebýt! 

Ale i když vím že stejně příjde "Ta má DÍVKA S KOSOU" Chtěl bych Jí říct: Počkej chvilku. Jen úplně malilinkatou chviličku...


dievča z lesa
16. 07. 2021
Dát tip annnie

pekne si to vyjadril ... a ešte pridávam poznámočku ... možno prvá verzia pána Šejkspíra bola ... ľúbiť či nepiť?


Kočkodan
16. 07. 2021
Dát tip 8hanka, dievča z lesa, annnie

 

„ľúbiť či nebyť?“ – áno, přesně takhle to nejdříve vložil Wilda do úst Hamletovi. I s tou pro Angličany exotickou slovenčinou. Potom si to ale z nějakých neznámých důvodů přece jen rozmyslel a vznikla ona světově notoricky známá věta. Dodnes této změny želím.

 

 

 

Dovolím si malou poznámku vycházející z vlastního živůtku. Před pár hodinami jsem u pokladny zase narazil na paní Danielu a řekl jí i několik slov slovenských. Je to příjemné, když v mnichovském supermarketu pracuje “sestra” původem z Tater. Skoro na mě dýcháTedy nemyslím přímo onu paní, nýbrž vůni domova. Mně totiž zatraceně chybí jazyk. Ten mateřský. I z tohoto důvodu rád poskakuji po Písmáku, kde se mohu alespoň písmenkově projevovat v mé milované češtině, kde po mně nikdo nevyžaduje němčinu. Lidi, buďte vlastně šťastní jako blechy, že můžete od rána do večera klapat tak, jak vám zobáky narostly. Dobře, dobře, vždyť už končím... Entschuldigung. (smajlík)


tri domácnosti to je hotový tresk ... súcitím


Tam bych na návštěvu nejela. Uklízení je poslední dobou nad mé síly. Tři domácnosti.....


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru