Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Modrá

20. 07. 2021
14
23
895

Smrk – hraničník
po modré z Petříkova
a blíž do nebe



modré borůvky
Jeseník zaplavený
modrými jazyky



teplo v tisíci m.n.m.
promodralá vnoučata
nikdo neví proč

 

Bonus pro morousy:

světlušek jak much

v noci má být temnota

lepačka svítí

 


23 názorů

tak to su rád


annnie
22. 07. 2021
Dát tip

Tak vidím, ze já jako obvykle jinak než ostatní, asi jsem míň náročná :) Mně se právě ta všudypřítomná vyslovená modrost líbí, ostatně sama prvek opakování záměrně používám. A zdá se, že jsem tady jediná, kdo vůbec netuší, co je to lepačka...

Tip a.



bixley
21. 07. 2021
Dát tip

Humorně pojaté, hezké.


Atkij

Máš recht Jitko, pokusím se o třívteřinový zážitek:

dva modré prsty

borůvka, borůvka, škub ...

šup do pusy

 

PS dík za zastávku a invenci k přemýšlení


Kočkodane,

jdeš na to od lesa :-)


atkij
20. 07. 2021
Dát tip Radovan Jiří Voříšek

Dobré momentky, správňácké, ale zpracování dost povšechné. Proč více nezacílit. Vzpomenout si na zajímavý prožitek  tří vteřin na cestě Jeseníky. Dovedu si představit dítě, co se vyloupně za keříčkem a vyplázne na Tebe... 

Jako morous morousím...co trochu pozměnit, dodat místo na místo určení, děj v  přítomném času a poukázat na tu situaci. Neříkat, co by mělo či nemělo být, nesoudit. Asi jsem nikdy neviděla lepačku plnou světlušek (ach). 


Kočkodan
20. 07. 2021
Dát tip

 

Nemám pro tě sluch

 

proti rádci revolta

 

vím, v Brně vytí

 

 

 

Jinak jsem ale Radovane rád (v tom si můj mozeček drobeček normality ještě uchoval), že se ti moje reakční se(n)rju zřetelně zamlouvala a doporučuješ jejich vývěs. Já tak sice neučiním, ale dovolím si jistou fintu, kulišárnu, liščí podšitost. Někdo možná použije i odborného termínu vyčůranost. Mohli bychom z ní trochu profitovat oba. Právě na tom pracuji – natahuji tento komentík jako tvůrci některé seriály nebo dětičky chewing gumy. Znaky přibývají a třeba jsem již dosáhl oné magické hranice, kdy se napsané objeví v rubrice Kritiky. Tím se shluk řádků dostane na sítnice většího počtu písmáckých kukadel. No a řada kolegů a kolegyň (kolegyňčata drze přehlížím) možná i podlehne ataku\zašimrání  zvědavosti a kliknutím si Modrou vyvolají. A i zde nastartují čtecí proces. A třeba i zanechají nějakou další písemnou šlápotu.

 

 

 

Už je nejvyšší čas končit. Ty jako psychoterapeut vydržíš hodně, ale nechci riskovat, že dostanu spoustu důrazných doporučení, abych tě coby odborníka neprodleně kontaktoval. Veřejně slibuji, že šlo o jednorázovou akci, která se nedočká pokračování. (v tolerantní amatérská literární srdce doufající opičák)

 


ok, taky jsem toho měl dnes moc


Gora
20. 07. 2021
Dát tip

Já už taky dnes ničemu nerozumím, Radovane... nechme to být...


nerozumím tomu "teplu"


Vnoučata od borůvek celá modrá, jen ať si to užijí. Jen těch přilepených světlušek mi je líto.


Gora
20. 07. 2021
Dát tip

Janino, Radovane, ve třetím dílku je /sic/ slovo - teplo - ale kategorie senrju  - mohla by to být ironie/nadsázka/humor... tak jsem četla:-))


publikuj to, je to skvělý

bezva

bude odezva

jak na Nezva (la)

 


Kočkodan
20. 07. 2021
Dát tip Radovan Jiří Voříšek

 

Levým hákem buch!

 

soupeř cosi blekotá

 

neměl vůl krytí

 

 

 

Už jen jeho duch

 

delší doba bez Gotta

 

furt čerstvé kvítí

 

 

 

Srdce dělá juch!

 

skvěle nese žebrota

 

sladké to žití...


díky vám děvčata a chlapci


s těma dozrálejma borůvkama je to fakt lepší, to mě nenapadlo, jak jsem tam porád rval tu modrou


Janina6
20. 07. 2021
Dát tip

Ireno, dyť píše, že tam bylo teplo :-) ale kdybych to šla pěšky, tak budu promodralá i bez borůvek a možná rovnou i studená :-)


Gora
20. 07. 2021
Dát tip Janina6

Souhlas s Janinou... za třetí tip... Radovane, a nebyla vnoučata promodralá ze zimy nebo z nedostatku kyslíku??


Janina6
20. 07. 2021
Dát tip Radovan Jiří Voříšek

Mně se moc líbí třetí, to s promodralými vnoučaty :-) Pěkná mi připadá i dvojka, ale určitě bych tam nemusela mít ty "modré" borůvky - jednak jaké jiné, že? a navíc těch slov o modré už je tady prostě hodně. První verš bych změnila třeba na dozrály borůvky...


modrá je dobrá.....doufám, že i lepačka svítí modře.....*/*************


vesuvanka
20. 07. 2021
Dát tip

Moc pěkné jsou všechny :-))), TIP.  Cestu z Petříkova na Smrk znám, byli jsme tam v roce 1983 a překvapilo nás množství borůvek. 


Ptakopysk
20. 07. 2021
Dát tip Radovan Jiří Voříšek

bonus je nejlepší i když nejsem morouus nebo si to aspoń myslím


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru