Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Uprostřed

24. 07. 2021
11
8
457
Autor
Eternitas

 

Co bych tak ještě o sobě řekla uprostřed?

No, cítím jak se teď ztrácí jedna minuta za druhou.

V půl desáté mne překvapí tma, se kterou se zlehounka smiřuji.

Mám tisíc nápadů jak uspořádat vesmír, ale to je jen taková vsuvka. 

Ne, nechci se ještě loučit s létem v esenciálním smyslu slova.

 

Mám naději, že si brzo zazpívám!

https://www.youtube.com/watch?v=Orh1KpguPzI


8 názorů

Eternitas
25. 07. 2021
Dát tip

Děkuji všem, kteří se starají o svou duši. :) 


cassy
24. 07. 2021
Dát tip Eternitas

zvláštní...jako by na stromě rostla jablka...a žebřík byl krátký...prozatím...cítíš jak voní...


Sice to není "moje hudba"...ale...neškodí si poslechnout něco jiného.....a text se mi líbí......*/****


Benetka
24. 07. 2021
Dát tip

Krásné! ;)


Eternitas
24. 07. 2021
Dát tip

Drahý Petře, nesmírně si vážím Tvého zastavení. Tvá slova mi pohladila duši, moc to teď  potřebuje. Děkuji za vše...


Bačkovský
24. 07. 2021
Dát tip Benetka

Četl jsem před pár lety antologii finské poezie, byly tam texty básníka, který psal podobně jako Eternitas. Kdyby Tě zajímalo, kdo to je a jak psal, tak si ji opět půjčím a napíšu. Nebo můžeš zajít do knihovny sama.  

Antologie se jmenuje Má tvář v jazyce. Dotyčný autor je tuším třetí nebo čtvrtý v pořadí, určitě by jsi ho poznala, spřízněnou duši.  Pěkné, svěží texty píšeš.      


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru