Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dočkala se

24. 07. 2021
8
5
381
Autor
Zimní kral

Moje milá časně z rána

Byla včera opíchána

Nezmoh jsem se na nic páni

Bylo to jen očkování

 


5 názorů

blacksabbath
24. 07. 2021
Dát tip Nami 99

Nani...:-))))))))) ty šprýmaři!!!!!!,,,,,Hezký večír na Plodný kopec


Nami 99
24. 07. 2021
Dát tip

Ivi, nevím co je na tom pravdy. Moje zkušenost prostého venkovana je taková:

Včera jsem byl na rybách, opíchali mně komáři a chytil jsem vlka.

Tvoje verze je možná pro horních 10 000.

 


Kočkodan
24. 07. 2021
Dát tip blacksabbath

 

Po úchvatné vakcinaci

 

změna u ní značná,

 

injekcí je lačná,

 

zájem o sex jaksi ztrácí.


blacksabbath
24. 07. 2021
Dát tip Nami 99

.... je to fakt pravda, co se vykládá???? Pod kůži prý bude zaveden malý čip. Chytne se na něj přes padesát televizních programů a osmdesát rádiových stanic....pohybem hlavy nahoru a dolů se nastavuje hlasitost... otáčením hlavou doleva nebo doprava se přepínají programy. Po druhém očkování bude prý možné chytat programy dokonce i v HD kvalitě. Vybraní pojištěnci dostanou ke druhému očkování 3D brýle zdarmano ale kdyby dali tu vakcínu do piva .... tak bude celý národ proočkovaný za pár dní.....


Benetka
24. 07. 2021
Dát tip

...mám uložený na pinterestu takový vtípek jak doktor drží v ruce stříkačku a chystá se očkovat dívku do paže a ona mu říká: Nechcete mi to dát do zadku? A on: Chci! Ale nejdřív vás naočkuju...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru