Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zaslechnuto

24. 07. 2021
6
6
298
Autor
cassy

v hospůdce jménem Čekárna, než s hlavou položenou na pocintaném stole propadl se do mezaninu spánku...

Věčnost je pouťový balónek

který se vznáší výš a výš

než exploduje v úrovni závratě

a perikardu věžních zvonů

 

Dítě tleská nevinnýma rukama

my pěstičkou z pavučin

zběsile bušíme na záda brány

bez pantů klik a kukátek

 

Ze všech triků

triko

Ze všech býků

bzikot


6 názorů

Štírka
22. 08. 2021
Dát tip

Za tu prvou jasny : T***.  A dalsi uz nepotrebuji... znam ten pocit na sz osti a koncu- a vlastne byt nemusi... Ake verse tak vznikaji... Nekdy....


No odezírat ze rtů vedle na stole ležícímu člověku je vskutku zajímavý způsob tvorby :)


cassy
26. 07. 2021
Dát tip

díky za přečtení a komentáře...

je to mnohem jednodušší než se zdá...tyhle řádky jsou postavené na skutečném zážitku z podobného kulturního stánku...společensky unavený mladík u vedlejšího stolu opravdu drmolil cosi o večnosti...a protože jsem mu rozuměl jen každé třetí slovo...zbytek jsem "dotvořil"...


annnie
25. 07. 2021
Dát tip

Vlastně si nejsem jistá, o jaký věčnosti tu píšeš: o touze po věčným bytí, po "nesmrtelnosti" dobytý našimi činy, po životě na nebesích ve smyslu např. katolickýho nebe či o setrvání v reinkarnačním kolotoči ve smyslu dalajlámovy modlitby? Nebo jen o tý věčný touze natáhnout příjemný okamžiky do nekonečna??? Tak či tak je to pro mě zajímavej, inspirativní a hloubání podporující text, pěkně napsanej. Tož tip a.


Štírka
25. 07. 2021
Dát tip

Za tu prvou jasny : T***.  A dalsi uz nepotrebuji... znam ten pocit na sz osti a koncu- a vlastne byt nemusi... Ake verse tak vznikaji... Nekdy....


Líbí....nejvíc první sloka....*/*********************


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru