Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

relativistická úvaha

27. 07. 2021
24
20
727
Autor
aleš-novák

kdyby čas běžel

pozpátku

napiju se

a mám zase

žízeň


20 názorů

snake_01
19. 08. 2021
Dát tip

A z toho plyne, že každý alkoholik je živým důkazem fungování teorie relativity


pedvo
27. 07. 2021
Dát tip aleš-novák

Žízeň? Tak daleko to nikdy nenechám dojít. Ale ten čas běží tak nějak bokem.


bixley
27. 07. 2021
Dát tip

Kdyby čas běžel pozpátku, museli bychom se nejprve vyprázdnit a potom teprve najíst a napít. :-)


Diana
27. 07. 2021
Dát tip aleš-novák

Já mám žízeň, ať čas běží jak chce ... :-))) V Brně je momentálně 38 °C....


jo, kdyby se to vzalo důsledně, musel by život začít stářím...to si pak za pár dní zvykneš, že je všechno obráceně...


fuska: jo! jsem to s tím relativismem nedomyslel...:o)


Andělka1
27. 07. 2021
Dát tip

bezva komentáře...:-))


Ta je dobrá.


Hamar
27. 07. 2021
Dát tip

S podobnou myšlenkou si pohrává ve svých textech většina pub rockových kapel od Kabátu přes Tři Sestry až po Alkehol. :-)


Kočkodane, převelice se Ti omlouvám, samozřejmě - JAKO VŽDY :)


Kočkodan
27. 07. 2021
Dát tip

 

Lucko, musím tě lehounce pokárat, že ve tvém jinak ne špatném komentáři chybí dvě veledůležitá slůvka – JAKO VžDY. (smajlík pouze střízlivě uvažujícího Kočkodana)


Aru
27. 07. 2021
Dát tip Zajíc Březňák

ale to bys pil, abys měl žízeň, aleši :D

v Červeném trpaslíkovi je o tom celý díl


To sedí! Jen na mě ne, protože já toho moc nevypiju :) Jinak Kočkodan má pravdu největší!


Kočkodan
27. 07. 2021
Dát tip aleš-novák, Já Lucie píšu..., 8hanka, Gora

 

Aleši, i bez tebou zmíněného hypotetického fyzikálního jevu to takhle mají chlapi v hospodě už dávno…


lastgasp
27. 07. 2021
Dát tip aleš-novák

Nesprávná premisa i v relativistickém pojetí. Nelze mít žízeň po napití. I když lze přijmout i tézi, že s jídlem (zde pitím) roste chuť.


jo, to je dobrá varianta...


Norsko 1
27. 07. 2021
Dát tip aleš-novák, Alegna, lawenderr

Nemusí běžet pozpátku, nemusí běžet vůbec


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru