Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

NEBEČ

28. 07. 2021
9
6
348
Autor
Norsko 1

 

 

   NEBEČ 

 

   *

   O tom,

   jak to všechno doopravdy bylo 

   můžeš jenom spekulovat

   Skutečností je,

   že tě včera opustila 

   a za živýho boha 

   se k tobě 

   nechce vrátit.

   Ani 

   za živýho boha ! 

 

   Nebeč, Filipe, nemám to rád 

 

   *

   Svéráz mého života 

   se nejspíše 

   chýlí ku konci, a já 

   ani nevím proč 

   Jsem neotevřel 

   jediným 

   možným klíčem 

   ty 

   pravé dveře 

 

 

 

 


6 názorů

annnie
29. 07. 2021
Dát tip

No jen aby :)


Kamamura
29. 07. 2021
Dát tip

Teď koukám, že i tip od blacksabbath k tvojí odpovědi na mou reakci nese také nemalý náboj ironie. Máme ji zažranou pod kůží, neboť jsme jednak jako národ "smějící se bestie" (naivní, a často poněkud zoufale neinformovaní Američané takoví třeba nejsou), a plaveme v ironii jako ve vodě, takže si její přítomnost podobně jako ryby neuvědomuje. 

Tak a to je vše - protože mé heslo je stručně, jasně a jednoduše!


Kamamura
29. 07. 2021
Dát tip

annie - Já jsem to samozřejmě myslel ironicky. To ale ty víš, myslela's to taky ironicky, pochopitelně. I Norsko to vím, protože jeho "máš to zadarmo" byla také ironie. Lze dnes vůbec bez šatů z 80 procent ironie, 15 procent sarkasmu, a 5 procent vyhořelé únavy z temlpa doby (velmi populární tzv. "postmoderní bavlna") vyjít na bulvár kulturního dění?

Domnívám se, že nikoliv. 


annnie
29. 07. 2021
Dát tip

Ach, vy drsňáci a chlapi! Jakýpak bečení... Zarazit, porazit, narazit, rozrazit, přerazit, urazit, srazit, vrazit... Jak vzrušující pro nás feministky!!!

Dvoubáseň výborná. Dvoutip a.


Norsko 1
28. 07. 2021
Dát tip blacksabbath

Máš to zadarmo !


Kamamura
28. 07. 2021
Dát tip

Tak tohle mi rozhodně radost udělalo. Je vidět, že drsňácké, chlapovité rady jsou i dnes, ve feminismem sužované době, k dostání za velmi přijatelné ceny. A to je dobře. Možná je tu i náznak něčeho víc, než ryzího, nesobeckého soudružství... ale to bychom už spekulovali.  


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru