Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Předvolební glosa

28. 07. 2021
12
10
446
Autor
supizmus

Stran, označovaných za krajně pravicové či krajně levicové, letos kandiduje tolik, že se pro mě volby stávají okrajovou záležitostí.


10 názorů

bixley
29. 07. 2021
Dát tip

Chápu. Je to krajně frustrující.


Kamamura
29. 07. 2021
Dát tip

Evženie - co když je zcela všechno vyrobeno, utkáno, upředeno a ukováno z pozlátka, stejně jako můžeš zkonstruovat v teorii množin přirozená čísla pouze z prázdné množiny, množiny obsahující prázdnou množinu, a množin obsahující množiny obsahující buď další množiny, nebo prázdné množiny? (Pozor, nešlápni v trávě na rekurzi!) Jak se pak nedat ošálit pozlátkem, když jediné, co máš k dispozici, jsou různé formy pozlátka? He?

annie - jako subjekt stižený orientálním fatalismem dávám přednost stání na běžícím pásu nebo eskalátoru - obě nohy stojí nehybně vedle sebe, ani jedna není víc kupředu než ta druhá (v karate se to jmenuje "heiko dachi"), zatímco eskalátor mě bez námahy veze vpřed a vzhůru, čímž je automaticky činěn na mě a ostatních cestujících pokrok. Mohu jen doporučit. 


annnie
29. 07. 2021
Dát tip

Kupředu: levá???

Kupředu: pravá???

Zpátky ni krok!!!


Rychle zorientovat a nedat se ošálit pozlátkem.


Kočkodan
28. 07. 2021
Dát tip

 

Hlavně vám přeji, abyste se před volbami kvůli nesmírné obtížnosti výběru a po jejich skončení v důsledku výsledku nedostali na pokraj šílenství...

 

 

 

Aleši, to je zřejmě myšlena vakcína proti vzteklině. (ur)nový druh smajlíku


Kamamura
28. 07. 2021
Dát tip

Vrávorejme po krajnici

domů cestou z hospody,

neb ten kdo se středem šine,

má k obavám důvody.

 

Velká auta, auta malá,

bull-douzr ze zatáčky,

ve středu je možnost stálá,

že skončíte na sračky 

že vám spadnou natáčky.


blacksabbath
28. 07. 2021
Dát tip Gora, supizmus

Teď se cílí na teenagery, mění se totiž jejich hlas


MilanH
28. 07. 2021
Dát tip supizmus

... a já bych šel malovat nějakou tu krajinku :o)


aleš-novák
28. 07. 2021
Dát tip Danny, Alegna

letošní volby budou údajně jen pro očkované...:o)


Gora
28. 07. 2021
Dát tip MilanH

vtipné... a teď - z které strany krajíce ukousnout?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru