Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tematické dny - vyhodnocení za červenec a vyhlášení na 21. 8. 2021

31. 07. 2021
1
19
1235

Milí Písmáci,

 

červencového tematického dne se účastnilo šest autorů, z toho dva mimo soutěž. Prázdninové zážitky pojali každý po svém, ale všechny příspěvky byly hezké. Nejvíc zaujala Blacksabbath s povídkou Svatba motýlů. Dostala za ni 21 tipů. Gratulujeme!

 

Další tematický den nás čeká 21. srpna 2021 s tématem Den dlouhých kroků.

Těšíme se na vaše příspěvky a přejeme krásný srpen.

Próza měsíce


19 názorů

K3
04. 08. 2021
Dát tip Kamamura

Blahopřeji rock kérce:).


Janina6
02. 08. 2021
Dát tip

Díky :-) Já zatím taky nemám nic vymyšleno, ale každopádně je to zajímavé téma, netradiční! Prostě výzva.


Nojo vlastně...to máš pravdu....škoda....zrovna tohle téma je výzva.....chodím krokem dlouhým i krátkým kolemdokola tématu, ale nic mě ještě nenapadlo...tedy nic kloudného..:-)))))sem tam se něco chystá vyklubat, ale pak to zase zašlápnu:-)))))))...užij si svatební veselí!!!....


Janina6
02. 08. 2021
Dát tip

Blackie, myslím, že nastavit předem datum vložení je právě ten problém, který jsme tady řešili v některém z dřívějších kol (Den louží). Když to uděláš, tak se tvoje dílo zobrazí okamžitě všem, kteří tě mají v oblíbených (což u tebe jistě nebude málo :-)) a samozřejmě ve výpisu, co se právě děje na Písmáku, a ve výpisu tvých aktivit na tvém profilu... zkrátka to přečte, okomentuje, otipuje... spousta lidí hned v den, kdy to vložíš, i kdybys tam datum vložení nastavila třeba až za měsíc... Takže pokud to má být soutěžní dílo k určitému dni, tak tenhle způsob zvolit nelze.

Ale nic se neděje, vždyť je to jen taková zábavička a když jedno kolo vynechám, tak se určitě nic nestane :-)


JJ...Kamamuro s probiotiky by to šlo:-))))))))))))))))))))))


Janino....můžeš si nastavit den vložení....tedy alespoň myslím, že by to šlo....téma je opravdu výzva.....děkuji za gratulaci:-))))


Janina6
01. 08. 2021
Dát tip

Blackie, moc gratuluju!

Dlouhé kroky bohužel nestihnu vložit... 21. srpna budu na svatbě (teda né na svojí :-)) a předem se vkládat nesmí... Tak jestli něco vymyslím, přidám se alespoň někdy později nesoutěžně. Ať se vám Den dlohuých kroků vydaří!


8hanka
01. 08. 2021
Dát tip

Ivo, zaslúžene, gratulujem


Kamamura
01. 08. 2021
Dát tip 8hanka, Aru

https://www.youtube.com/watch?v=jEeFexJSOtg

"Pokud je to tak, jak říkáte, tak jste jako obvykle vyhrál vy, pane Volejník."

"Já ovšem musím trvat na opakování ceremoniálu!!!"

;-)


:-))))........děkuju!


Jamardi
01. 08. 2021
Dát tip

Gratuluju!


Aru
01. 08. 2021
Dát tip

iví, je na 20 dnuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :D


Děkuji za všechny gratulace.....velký dík patří vám...

organizatorům a tipujícím

P.S. Aru - to je téma.....zatím mám prázdnou kopfu:-(


bixley
01. 08. 2021
Dát tip

Blacki, taky se připojuji ke gratulaci!


Aru
31. 07. 2021
Dát tip Gora

gratuluji ivíííí ;))

- dlouhý kroky jó? to bude zas nějaká skopičina :D


Gora
31. 07. 2021
Dát tip

Ivi, gratuluju, všestranná autorko.


Black, gratuluji k výhře! Jen tak dál :)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru