Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

zvolna

31. 07. 2021
11
13
526
Autor
cvrcka

proudím v mracích dnes
i v podzemí

tma obemkne a vezme směry
zamíchá kroky

nedohmatám

tichnu

v oceán vichru kolem korun
netřeba další léto kořenům

kořeny živnou od kotníků níž
což lelkům ve vlasech
sotva vysvětlíš


13 názorů

cvrcka
01. 08. 2021
Dát tip

Vida, co se clovek nedozví!  Diky za vysvetleni, vesuvanko!


vesuvanka
01. 08. 2021
Dát tip cvrcka

Cvrcko, pták lelek lesní měl kdysi název kozodoj. Ten vznikl na základě pověry. Venkované se totiž domnívali, že lelkové v noci upíjejí mléko kozám - ptáci v noci zalétávali do chlívků ne proto, aby upíjeli mléko, ale protože tam lovili hmyz.


cvrcka
01. 08. 2021
Dát tip Gora, atkij, Aru

Kockodane, tem kozodojum nerozumim, ale jinak me Tva prizen jako vzdy těší.

 

atkij, pozdravuji lelky a posilam do slamaku jeste pirko.

 

Aru, to je moc krasny si precist :) děkuju za kompliment. A mam radost, pokud text prinasi prijemny brneni hlavy :)

 

Goro dik :) ja mam rada to zarikavani (opakovani) tam, kde to citim, pokud neprehlidnu (coz nebyl tento pripad) - vazim si vjemu!

 

Alegno, diky za sluvko kolem - muzes si s ni udelat, co libo, je v ringu, je vase, ja si vazim pozornosti a blízkosti skrz myslenku.

 

Cudlo, tesi me :)

black, tak ja je necham jen tak poletovat :) diky

Vesuvanko, to me těší :) děkuju! 

Martysko, diky za dojem.

 

Motyle,  nerozumim...

dekuji za tipy, per_zayi a dievča! 

 


Martyska
31. 07. 2021
Dát tip

pěkné :-)


vesuvanka
31. 07. 2021
Dát tip

Lelky ve vlasech mě rozesmály :-))), TIP


.......*/*****************............P.S. váže mě zemská tíž.....od kotníků níž....lelky mi....sotva vysvětlíš.........


Čudla
31. 07. 2021
Dát tip

Líbí /*


Alegna
31. 07. 2021
Dát tip

pro sebe jsem si rozdělila na dvě části, druhá mi začíná v oceán.... obě mají své kouzlo


Gora
31. 07. 2021
Dát tip

Žertovný závěr... nejsem si jista, jestli je nutné podruhé - kořeny, co dát jen - živnou ... poslední strofka mi moc nesedne k ostatním... ale zajímavá mini.


Aru
31. 07. 2021
Dát tip

fakt, ty máš skvělý básně, radost číst, nutí mě to číst víckrát, abych pochopil víc než jedno "zív" ;)


atkij
31. 07. 2021
Dát tip

Závěr si mě podmanil...a mé lelky jsem zatím usadila do slamáku;)


Kočkodan
31. 07. 2021
Dát tip

 

Bez bližšího vysvětlování ti povím (přísně vzato napíšu), že se mi líbil obzvlášť ten konec s kozodoji. (komentář napsán, jdu zase chytat lelky)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru