Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Parkovný chór

05. 08. 2021
5
13
464
Autor
Abakus

11. prikázanie znie: nezaparkuješ!

Parkovný chór

Parkujem!

Tak trochu na hulváta.

S kartou cez čiarový kód.

Parkujem, no nie!

Som zlatá.

Ťukám ti na blatník.

Máš nový škrabanec.

Snáď to prežije tvoj anjel strážný.


13 názorů

Musaši
09. 08. 2021
Dát tip

Není vševědoucí, ale za to je nesmrtelný a kdo je nesmrtelný, nemusí být ani moc chytrý. To platí i v umění.


Abakus
06. 08. 2021
Dát tip blacksabbath

Víťaz si bol na rakúskom šrotovisku kúpiť celé spätné zrkadielko - majú tam jedno auto na náhradné diely iba pre mňa.  


Jujda....to bylo u nás.....gratuluju vitězi:-))))))))))


Abakus
06. 08. 2021
Dát tip blacksabbath

black - mám za sebou rytiersky súboj s  protiidúcim autom o spätné zrkadielko - vyšla som víťazne. Súper si svoje zbieral na asfalte a ja som prišla iba o sklíčko. Bolo to trochu sklíčkujúce. Niekde v južných Čechách na extra úzkej asfaltke. 1:0 pre nissan. 


to nic...to se zalakuje...jo a tohle jsem odposlechla.....Chlap vidí flek, kam by se nevešla ani tříkolka, vytřeští oči a zařve – „to je místečko“. A už se tam souká. Hrc, narazí do nárazníku auta před sebou, hrc, prohne espézetku tomu za sebou. A je mu jedno, že na půl hodiny zastaví provoz v centru Prahy. Bude se umísťovat, dokud se neumístí.


Abakus
06. 08. 2021
Dát tip annnie

Annie, ďakujem za tip - ešte tak občas nájsť voľný flek na zaparkovanie svojho tátoša.


Abakus
06. 08. 2021
Dát tip

Kočkodan, kto vie, ako vyzerá zrážka a výmena názorov dvoch anjelov strážnych.


Abakus
06. 08. 2021
Dát tip

Musaši, nie som si tým tak celkom istá. Aj anjel strážny je iba anjel a nie vševedúci. dík za tip.


Kočkodan
06. 08. 2021
Dát tip

 

Kdyby u toho byl majitel vozu, možná by se pořádně zapotil anjel strážný tvůj…


Musaši
06. 08. 2021
Dát tip

Aspoň ten anděl strážný jako veskrze duchovní bytost by to přežít měl. Tip.


annnie
06. 08. 2021
Dát tip

Držím palce andělovi i tobě :), tip a.


Abakus
06. 08. 2021
Dát tip blacksabbath, dievča z lesa

Ahoj dievča  z lesa a pralesa - myslím, že ani v lese veľmi nezaparkujem. Asi by som nahnevala srnky.


kde inde nájsť 11.prikázanie, ak nie v tvojej blbôstke? ... chichi


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru