Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ŠVÝCARSKÝ NOŽÍK

07. 08. 2021
9
13
457
Autor
back up

Večer sedíme v luxusním a předraženém pokoji na pelesti a snažíme se otevřít láhev vína. Gumový špunt drží jako přišitý a nadarmo lomcujeme vývrtkou.

Podívej, otvírák je celý křivý!“ divím se upřímně.

To byl můj nový švýcarský nožík!“

Koupím ti jiný.“

To vážně nemusíš, chtělas mi stejně zatajit, žes ho zničila. Děláš to schválně?“

Fakt ti ho koupím, neumím otvírat víno, no,“ snažím se o smír.

Nastává chvíle nevraživého mlčení, která se prodlužuje.

Prosim tě, neblbni a mluv se mnou. Komunikuj.“

Chyba není v komunikaci, ale ve tvém sobectví!“

Nakonec Michal mrští vývrtkou o zem a nečekaně strhává z okna záclonu i se závěsem. Vybíhá z pokoje a práskne dveřmi.

Hlavní hrdinka opět využívá své schopnosti létat a vznášet se v prostoru. Zamává křídly, pak prudce zabrzdí přilepená na stěně vedle bedýnky klimatizace a tiše sleduje situaci. Její kamerové oko zaostří na ženskou postavu ležící na posteli v apartmánu čtyřhvězdičkového hotelu. Na stěně střídavě světélkují mřížky a čtverečky z diskotékového nočního baru a v ledničce se chladí láhev bílého vína. Na podlaze se válí hromada bílých záclon a otevřený nožík s pokřivenou vývrtkou.

Ti amo!“ vříská barový zpěvák do mikrofonu.

Ti amo! Ti amo! 

 


13 názorů

Janina6
12. 09. 2021
Dát tip back up

Fajn styl, takové výstižné a přitom neukecané... přesné zásahy.


Danny
30. 08. 2021
Dát tip

vedlejší hrdina si hlavní hrdinku zjevně nezaslouží, ať už tato umí létat či ne. tip.


back up
11. 08. 2021
Dát tip blacksabbath

Raději jsem nechala hrdinku zase létat po pokoji :)


back up - hurry away from him


back up
08. 08. 2021
Dát tip

Nene, přidala se další obvinění a důkazy o mém sobectví.


Brůča
08. 08. 2021
Dát tip

Celkem nedávno jsem šla rozbít láhev o zábradlí přes potok. Zátka totiž nešla ani vytáhnout ani vrazit dovnitř. Vyšel soused s vývrtkou a to víno mi prostě otevřel. Nevěděla jsem, že mám souseda. Ale v tom textu se dost vidím. Děkuju.


Kamamura
08. 08. 2021
Dát tip

Pěkná haiku psaná sazemi z popelníků smíšenými se slzami na zašlém povlečení hodinových hotelů. 


Movsar
07. 08. 2021
Dát tip

A jak to s M nakonec dopadlo. Odurazil se?


K3
07. 08. 2021
Dát tip

Švýcarský nožík byl asi podvrh.


pokřivenej charakter.............


Evženie Brambůrková
07. 08. 2021
Dát tip blacksabbath

Ten špunt jde i zarazit dovnitř. Tak hlavně klid :-)))


Aru
07. 08. 2021
Dát tip

no ano, jsou lidé kteří staví nesmysly ve svém životě poměrně vysoko


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru