Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Prianie pre všetkyých

09. 08. 2021
8
9
283
Autor
Mamarína

Nie je vôbec jednoduché, vedieť čo Vám priať,

ale keď tak nad tým dumám, prajem Vám: ,,byť rád."

 

Rád na svete nekonečnom, privoniavať les,

tešiť sa že všetci blízki, navštívia Vás dnes.

 

Rád počúvať džavot detí, čo sú vôkol Vás,

rád mať svoju prácu dennú, nesledovať čas.

 

V nedeľu vždy s pokojom sa vrátiť v mysli zas,

obetovať svoje ,,rád" tomu čo žije v nás.


9 názorů

podepisuji se pod slova kolegy lastgaspa.*/**********


lastgasp
10. 08. 2021
Dát tip blacksabbath

Obsahem renesanční přání je skvělé, a ještě ve verších, kdo by si přál méně. Je to vznešené a čisté, Když máme rádi sebe, milujeme i ostatní. Pěkné.


Mamarína
10. 08. 2021
Dát tip

Vďaka dievčatá.


vesuvanka
10. 08. 2021
Dát tip

Krásné napsané, ať se přání splní! TIP


Alegna
09. 08. 2021
Dát tip

moc hezké přání, jde ze srdce, tak ať se vyplní


8hanka
09. 08. 2021
Dát tip Alegna, blacksabbath

mať v sebe stále niečo z dieťaťa, je predsa nádherné...je rozdiel detský prejav rozmaznaného dospeláka a čistota, úprimnosť, čo v sebe majú deti a niektorí dospelí celý život...


Mamarína
09. 08. 2021
Dát tip

hihi, ja som stále trochu dieťa a asi preto mám trochu detský prejav.


8hanka
09. 08. 2021
Dát tip

pripomenula si mi verše môjho syna kedysi dávno, písal nám prianie k Vianociam...

dnes som bola v lekárni vybrať si injekcie, vedľa pri okienku stál pán asi tak v mojom veku, zachytila som len útržky rozhovoru, no i tak stačilo...s magistrou sa poznali, povedal, že dal nedávno na lieky cez dvetisíc eur, nepomohli,  už rezignoval, nepomáha nič, je na konci...nanútila mu jeden liek, bol skeptický, už mu je jedno, aký má cukor, keď ostatné...márne mu hovorila, že má pre koho žiť, dcéra ho potrebuje...vraj tá má svojich problémov dosť, ani si nevšimne, keď tu on nebude, vlastne, bude mať o problém menej...

paradoxne, odchádzala som nabudená, ešte stále nie som na tom tak zle...ešte stále ma to tu baví...

,,byť rád." je krásne prianie


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru