Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Čerstvé zprávy z Prahy II

11. 08. 2021
22
37
808
Autor
Alegna

37 názorů

Alegna
22. 08. 2021
Dát tip

Zeanddrichu, ještě tuhle středu, pokud nebude pršet :)


Tak to mně zase jednou  ..něco asi uteklo -a hlavně, že to mám ..teď téměř za rohem:) 


Alegna
13. 08. 2021
Dát tip

Dagmaram, je to od tebe milé, díky


Dagmaram
13. 08. 2021
Dát tip

hezké povídání a potěšilo mě, že vidíš svět v hezčích barvách :-)


Alegna
12. 08. 2021
Dát tip blacksabbath, dievča z lesa

že tvé srdce slyší hudbu a rytmus, ať jsou sebevíce vzdálené

díky dievča, potěšilas


dievča z lesa
12. 08. 2021
Dát tip blacksabbath

a mňa si tiež roztancovala ... keď sa ma budú pýtať, prečo si tu len tak od srdca bláznivo tancujem, čo mám povedať?


Alegna
12. 08. 2021
Dát tip

domluveno :))


klíďo -píďo:-))))))


Alegna
12. 08. 2021
Dát tip

black, tančit budeme všichni a zpěv ti přenechám, jó?


Alegna
12. 08. 2021
Dát tip

dobře pořiď, fialko :)


Alegna
12. 08. 2021
Dát tip annnie

díky, an. za tančící tip


přidávám se....ne s nakupováním...to já nesnáším...ale zpívat a tančit můžu s tebou....*/********************


fialka...
12. 08. 2021
Dát tip

Zrovna se také chystám na nákup... :-)))


annnie
12. 08. 2021
Dát tip

A tady ti přitančil jeden radostný tip a.


Alegna
12. 08. 2021
Dát tip

jsem ráda, že se líbilo, díky Jamardi


Alegna
12. 08. 2021
Dát tip

zdá se že máš bohaté zkušenosti, Kamamuro, kam se na ně hrabe poklidné dětské cikánské představení v rámci jejich komunitní činnosti....dokázala bych si představit táhnout s nimi zemí, ukrást slípku, upéct ji u ohýnku a ze všech emocí se vytančit a vyzpívat,.....vím je to naivně romantické snění :)


Jamardi
12. 08. 2021
Dát tip

To je super! :)


Kamamura
12. 08. 2021
Dát tip 8hanka

Cikánské rytmy jsou príma, však jeden z mých nej muzikantů, Thiery "Titi" Robin je "Gitano" ze španělské Andalúzie, nicméně i já jsem se asi před pětadvaceti lety zastavil u pražského Anděla u hloučku hrajících cikánů, sám s kytarou kolem krku, protože mě zvali do (zřejmě neexistující) kapely "Lacha Roma" (Dobří cikáni), a výsledkem byl dost akční víkend, ukradená kytara, moje dvojí zatčení pražskou policií, improvizovaný policejní zátah, který mi kytaru vrátil, a dva týdny, během kterých mi cikán Honza Gabčo, ranař a bývalý valdický trestanec, volal domů, že mě zabije, čímž dost poděsil mojí matku. Nakonec se vše v dobré obrátilo, ale jak říkám, byly to nervy. A ač se mi rasismus hnusí, od té doby mám z hloučků cikánů trsajících do rytmu svých exotických šalmají zdravý respekt. 

Proto tvrdím, že přespolní by se měli po Práglu pohybovat obezřetně, neb je hluboký a zrádný, a že by si měli přečíst náš "Bestiář Města Pražského", který jistě již brzy vyjde tiskem za opravdu velmi přijatelnou cenu!!!


Alegna
12. 08. 2021
Dát tip

cvrčko, děkuju za čtení, milá slova i tvůj postřeh, pokusím se příště


Alegna
12. 08. 2021
Dát tip

Kočkodánku, culí se tu ucháč (úsměv od ucha k uchu)


Alegna
12. 08. 2021
Dát tip

gabi, pokud se přidáte, tak můžeš :)


Alegna
12. 08. 2021
Dát tip

Janičko, děkuju a děkuju i za tvou zkušenost, jistě bych se také pahupovala :)


cvrcka
12. 08. 2021
Dát tip

Ta posledni věta je sice pěkně intimni, ale neni pro me přesvědčivá :) vzhledem k tomu, ze o tanci je vyse rec nekolikrat, prala bych si tam jeste nějakou vice DADA pointu. 

Nicmene krasne ovezive dílko.  


Kočkodan
12. 08. 2021
Dát tip Kamamura, Alegna, fialka...

 

Lidce došly potraviny,

 

to pak nejde o kraviny,

 

umírá už skoro hlady,

 

duše spěje do rozlady,

 

dveře, schody – rána, dupy,

 

vydala se na nákupy,

 

market plení prostá žena,

 

síťovka je roztažená,

 

zpátky v stavu lepším letí,

 

vidí dívky snědší pleti,

 

jak předvádí tanečky,

 

chvíli počkaj párečky.

 

 

*** 

 

 

Takřka doma naříká,

 

přejedla se, jasně funí,

 

však podvečer je krásně slunný

 

a ona Toma Karlíka

 

chtěla slyšet holt vždycky,

 

na náměstí Kostnický

 

(ač spěch jinak nesnáší)

 

tedy dneska peláší.

 

(emotikon typu "mrkáč")


nikomu nehovoriť? to určite! vykričím to celému svetu - Alegna má chuť tančiť! pridajme sa k nej! *


vesuvanka
11. 08. 2021
Dát tip

Liduško, pěkně jsi popsala zážitky z koncertu, dokonce se ti chtělo tančit, TIP. Připomněla jsi mně občasné setkávání se skupinou peruánských Indiánů, kteří hrávali v devadesátých letech na Můstku a ve vestibulech metra. Jejich rytmická muzika ve mně vyvolávala podobné pocity, tak jsem se alespoň pohupovala, a nebyla jsem sama. 


Alegna
11. 08. 2021
Dát tip 8hanka

no jo  baby, nevím o něm , bohužel, a ta postel platí


8hanka
11. 08. 2021
Dát tip

jeeej, kachna a baby...nevieš o ňom niečo? Keby nestrašil Covid, už by som sa dávno túlala uličkami milovanej starej Prahy...a tú posteľ by som brala, ďakujem za lákavú ponuku, snáď čoskoro bude pokojnejšie...


Alegna
11. 08. 2021
Dát tip

to je pravda Evženie, tedy s těmi rytmy


Alegna
11. 08. 2021
Dát tip

Hani, vida, taky jsi byla na koncertě :)

a pokud tě cesta zavede do Prahy, mám volnou postel, můžeš pobýt, jak dlouho budeš chtít :)

třeba dojde i na slibovanou kachnu, drbák a zelí :)


Takové rytmy by roztančily každého. Jen zpívat nesmím!


8hanka
11. 08. 2021
Dát tip Alegna

také dni mám rada...na nič nemyslieť, len si naplno užívať hudbu, spievať si, pretože chcem, čo na tom, že falošne...takto som si užívala v nedeľu  koncert Dušana Vitázka, na jeho Kapky sa nedá nespievať, najmä chytľavý refrén ...nanananananá... a vlniť sa, hoci aj posediačky...

závidím Ti Prahu, milión možností zažiť hudbu, tanec, divadlo...pri Lennonovej stene skoro vždy niekto hráva a spieva...na Karlovom moste tiež...a tie čarovné miesta na prechádzky - staré uličky, milovaná Kampa, rozsvecujúce sa lampy...


Alegna
11. 08. 2021
Dát tip Aru

jsem ráda, že umíš chránit tajemství :), Aru


Aru
11. 08. 2021
Dát tip

ale to je dobře a nikomu to neřeknu ;D


Alegna
11. 08. 2021
Dát tip

jsi rychlík, díky bixley, ráno to tak nevypadalo, ale užila jsem si ho


bixley
11. 08. 2021
Dát tip Aru

Tak to byl prima den! Hezky barvitě popsané zážitky s jídlem i hudbou a tancem...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru