Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

- CXV - , - CXVI -

18. 08. 2021
20
12
435
Autor
per_zay

 

- CXV -

-

kostelík nad vsí

zvonička, stádo ovcí

zní každý po svém

-

 

 

- CXVI -

-

ruce zvoníků

mění se staletími

tón zůstává

-

 

 

 

 


12 názorů

per_zay
28. 08. 2021
Dát tip

Ď všem ... za komentáře ...

M73: jo, fotka okamžiku - fajn ... ale snad ne pokaždé :) ... asi se k tomu časem vrátím (snad dřív, než za staletí) ..

ps. líbí se mi obě :)


Můra73
27. 08. 2021
Dát tip

Haiku jako fotka okamžiku, v tom duchu je ve dvojce na haiku neskutečně dlouhý časový záběr. Ale text má moc pěkný přesah a pohrává si v mé mysli už hezkou chvíli.

Jednička, plně souzním s komentářem Pavla


vydarené


cassy
20. 08. 2021
Dát tip

krajina kde potkáváme se coby děti...!


snake_01
19. 08. 2021
Dát tip Můra73

Osobně se mi velmi líbí první text - troje zvony, tři různé zvuky, představuju si to celkem živě. Jen mě tam drobně zarazilo slovo každý v posledním verši - chápu, že je tam proto, aby spojilo ty tři obrazy dohromady, ovšem to jde pouze v případě, že odkazuje na (každý) zvon. A to není úplně snadné odhalit, ale pokud se to podaří, text se projasní a snad ještě prohloubí... Pěkné.


Musaši
19. 08. 2021
Dát tip

Obojí moc pěkné. To druhé mi připomíná jedno starojaponské haiku. Tip.


PavelK
18. 08. 2021
Dát tip

První je skvělý! Slyším tolik zvuků kolik zvonů. I každý zvon ovce zní jinak. Dokázal bych přenést význam i tak, že to je o významu diversity, různosti.

Druhé je příliš popisné a hodnotící.


annnie
18. 08. 2021
Dát tip

Óóó... A navíc miluju zvony... Óóó...


Janina6
18. 08. 2021
Dát tip

Skvěle vyjádřeno...


Krásné.


zavedlo mě to tam...daleko v čase.....k babičce a dědečkovi....krásné!!!


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru