Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

úvaha o sexuální výchově ad absurdum

18. 08. 2021
18
10
330
Autor
aleš-novák

kondomy jsou životu nebezpečné

jejich použití brání

vzniku nového života


10 názorů

Diana
21. 08. 2021
Dát tip

:-)))


lastgasp
21. 08. 2021
Dát tip

Kondomy opravdu mohou být životu nebezpečné, zvláště když se protrhnou. To, aby si někteří hodili mašli.


Charybdis
19. 08. 2021
Dát tip aleš-novák

Dobré ráno! To je ale překvapení. Ve filmu p.k. se mimozemšťan diví: Jak je možné, že když najdu peníze a zeptám se, čí jsou, každý říká: moje, moje; a když najdu krabičku kondomů a zeptám se, čí jsou, každý říká: moje ne, moje ne? Je to tím, že když někdo přizná, že jsou jeho, je to jako by vykřikl: Já dnes budu mít sex! A o tom vy lidé nikdy s nikým nemluvíte, a proto je to neslušné?


Kamamura
18. 08. 2021
Dát tip aleš-novák

Já bych to viděl na spiknutí kondomové lobby. Nakonec i Covid nám vnutila Covidová lobby, která se nám snaží vervat vakcíny, které neléči, ale vraždí, a denně vidéme nad hlavou letada rozprašující nám do vzduchu prášek "Impotentík", který má zabránit chudým lidem, aby se svobodně množili podle Hospodinova přikázání: "Milujte se a množte se" (a to je fakt, protože to mám z animovaného filmu "Stvoření světa"). 


Evženie Brambůrková
18. 08. 2021
Dát tip aleš-novák

Nechala bych to na zodpovědnosti každého uživatele. 

Někteří by to měli mít nasazené trvale, ale na hlavách.


Benetka
18. 08. 2021
Dát tip aleš-novák

Kingdom for kondom...


Aru
18. 08. 2021
Dát tip Benetka

no, ono je to vtipný, buď jsou tu dospělí z početných rodin, nebo početní důchodci s jedním, nebo žádným dítětem, v prvním případě se jedná o populační explozi, v druhém o národ důchodců o které nebude se kdo postarat, nebýt ve středu Evropy bez stálého přísunu cizinců, již nyní by nám kolaboval penzijní a zdravotnický systém, protože už nyní dominují důchodci ;)


Kočkodan
18. 08. 2021
Dát tip

 

Možná by mě už ani moc neudivilo, kdyby tahle tvoje úvaha byla vytištěna na každém balení prodávaném v USA...


annnie
18. 08. 2021
Dát tip MilanH, dievča z lesa, gabi tá istá, Benetka

Ach! Anna se ulekla...

Nutno mít ovšem na paměti, že

1. život sám o sobě je dost nebezpečný

2. život je dosti často nebezpečný jinému životu

3. život je již ze své podstaty nejčastější příčinou smrti

Takže se po pečlivé úvaze přimlouvá za svobodu a pochopení pro kondomy :)

Tip za to.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru