Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

TD - Až půjdeš po cestě

21. 08. 2021
14
13
409
Autor
supizmus

TD - Den dlouhých kroků

inspirováno písní, kterou coby soundtrack k povídce vložím do komentářů 

   Ani si už nepamatuji, proč jsem se toho rána vydal na cestu. Sám, vyhladovělý, opuštěný, bez cíle jsem bloudil krajinou mimo značené i neznačené cesty. Prosekával jsem si cestu hustým porostem nejrůznějších keřů a ostružin. Ruce i nohy rozdrásané do krve, o zpocené tělo se čas od času otřel vítr. 

   A najednou přede mnou stála ona. Chvíli jsme na sebe mlčky koukali. Usmála se a řekla: "Spousta dlouhých kroků jsi ušel sám. Těch posledních pár půjdeme společně." Došli jsme na místo, kde rostlo jen několik náletových dřevin, suchem spálená tráva ztrácející zeleň, bez ladu a skladu rozházené kamení a nikam nevedla žádná cesta. Mraky nad námi najednou pluly až podezřele nízko.

   V tu chvíli jsem si vzpomněl, jak mi kdysi, když jsem ještě dělal u divadla, ona, starší dáma, činoherní herečka vystupující v komediích, slíbila, že mě sem vezme. I tehdy mraky pluly nízko nad zemí a tehdy, stejně jako teď, jsem jim záviděl, kolik toho z našeho světa mohou vidět. Bylo rozhodnuto. Od toho okamžiku už můj život nebyl nikdy takový jako dřív. 

   Znovu se usmála a tiše mi zašeptala: "Říkala jsem, že Tě sem jednou vezmu!"


13 názorů

Je to hezké.


supizmus
22. 08. 2021
Dát tip

K3 - Ty jo, to si cením. To víš, setkali jsme se osobně s Gorou a spočinul na mě kus jejího talentu :-)


K3
22. 08. 2021
Dát tip Gora

Tvé krátké vyprávění se mi moc líbí. Zdá se mi poslední dobou, že jsi udělal velký skok kupředu v psaní, a to myslím vážně.


bixley
21. 08. 2021
Dát tip

Dlouhý krok do nebe s tajemnou kráskou. Hezké.


I tehdy mraky pluly nízko nad zemí a tehdy, stejně jako teď, jsem jim záviděl, kolik toho z našeho světa mohou vidět.......kdoví....co jeden každý z nás může vidět.....*/****************...


Alegna
21. 08. 2021
Dát tip

spulu s písní to má kouzlo


Jamardi
21. 08. 2021
Dát tip

No jo tramtárie, jenže tam jsem nebyla. :)


supizmus
21. 08. 2021
Dát tip

Jamardi: Poslechni si soundtrack k povídce - odkaz je hned v prvním komentáři :-) Na srpnové téma mě nenapadlo nic a tak jsem rozvedl tu písničku. Snad to není plagiátorství :-)


Jamardi
21. 08. 2021
Dát tip

Tápu v tom, kam ses s ženou vydal. Ale píšeš, že ses vrátil do života a nestěžuješ si, tak snad dobrý. :)


lastgasp
21. 08. 2021
Dát tip

Super mystické posílené Buty.


Není nad splněná přání.


Gora
21. 08. 2021
Dát tip

Vyprávění je poněkud obestřené tajemstvím, supíku, ale proč ne? TD jsi naplnil svým pojetím dlouhých kroků...


supizmus
21. 08. 2021
Dát tip

https://www.youtube.com/watch?v=6nK5FJTlVr0


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru