Výlet na hrad Boskovice

těšíme se na oběd.

Půjdeme lesní pěšinou

v lese ukrytou.

Cesta je strmá a hlínou pokrytá.

Na hradě jsme byli a hodně jsme si to užili.

Četli jsme si historii,

něco jsme se přiučili.

Židovskou čtvrť jsme navštívili,

chudáci Židé byli umučeni.

S dobrou náladou jdeme zpátky,

to je vše, co jsme napsali na tyto řádky.

6 názorů

Musaši
23. 09. 2021

Kladu si otázku, zda je ti opravdu 11let. Možná je to kouzlo nechtěného, ale možná je to kouzlo chtěného a ty jsi "naivní básnířkou" záměrně. Spíš bych se přikláněl k té druhé možnosti. Ale ať už je to tak nebo tak, tahle básnička své kouzlo má a já jí dávám tip.

Gora
Dát tip K3

Snažíš se sestavit zážitky z výletu do veršů a rýmů. Každý začátek je obtížný, určitě by pomohlo číst básničky dobrých dětských autorů, např. Jiřího Žáčka nebo i klasiků... těším se na tvoji další tvorbu. Za bezprostřednost posílám tip.

Dales
23. 08. 2021

Celestýno, Boskovice jsou dobrý výlet. Ten hrad je zřícenina. Zřítili si jej prý sami jeho majitelé. A to tak, že jej většinou rozebrali zpátky na kameny a cihly. Z nich potom dole ve městě postavili různá pohodlnější bydlení. V těch bylo v zimě mnohem tepleji, než v hradě.

bixley
23. 08. 2021

Mikve také doporučuju, na boskovickém náměstí je také radnice s výhledem na město. A kousek je westernové městečko. No, to pro příště.

Dávám tip spíše za informaci než literaturu, ale věřím, že příští básně budou mnohem lepší.

Byli jste v mikve? Je ve sklepě kousek od synagogy. Dokonce jseme se v ní trošku, když jsem tam zůstal sám se ženou, myli.

Jinak, Celestýnko, je to napsané pěkně, je poznat, že to byl pěkný výlet. Možná trošku upustit od školského způsobu psaní a bude to ještě lepší.