Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

maluju..

26. 08. 2021
16
13
414
Autor
per_zay

 

-

 

maluju kuchyň

(do Váchala daleko)

.. bílou .. válečkem ..

 

-

 

 


13 názorů

Musaši
30. 08. 2021
Dát tip

Ale černá nebo tmavomodrá by byl pro Váchala ještě lepší podklad.


per_zay
28. 08. 2021
Dát tip

Musaši: no jo, vlastně bílá jako podklad pro "Váchala" není zas tak špatná :)


Musaši
27. 08. 2021
Dát tip

Vzdal jsi to příliš brzo. Vyzkoušej Váchala aspoň v jednom pokoji. Třeba se ti tam budou zdát krásně strašidelné sny. Tip.


cassy
27. 08. 2021
Dát tip

tak málo slov...a přece obraz...přes celou stěnu okamžiku...nebo večnosti...!


vesuvanka
26. 08. 2021
Dát tip

Snad se dílo podařilo, I toto malování je umění. Jeden malíř pokojů (a nejspíš i kuchyní) dokonce později přešel k malování obrazů, bohužel si nevzpomenu na jeho jméno. Žil v 19. nebo začátkem 20. století. 


Benetka
25. 08. 2021
Dát tip

Já maloval loni 3/4 bytu... A naposledy! To mě už prostě musí! přežít!!! :D


Ne, nemalovat ani kuchyň ani cokoli jiného. Už mne vše bolí jen z té představy.


MilanH
25. 08. 2021
Dát tip

Tož ať se daří :-)


kocouři dolu!...nebo dostanete válečkem:-)))))))))))))


annnie
25. 08. 2021
Dát tip

Jsi hrdina všedního dne!!! Kdo by stál v kuchyni o Váchala? :) :) Jedině snad ten, kdo nebyl v Portmoneu... A že se před ním kloním... Váchalovi úctu, tobě obdiv :) a tip a.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru