Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

postřihy

25. 08. 2021
14
19
400
Autor
Dagmaram
 
ach ty hrdličky -
blatník zrcadlí
pleskot křídel
 
 
 
přechod tiká -
stařík pomalu spěchá
na ostrůvek
 
 
 
úsměvy
v rámečcích na polici -
jen jeden příbor
 

19 názorů

Není zač. :)


Dagmaram
07. 11. 2021
Dát tip

Morticia, to je možné, našla jsi hezké propojení. Díky :-) 


Takové pocitovky z ulice se mi líbí, v te poslední ža by stařík došel domů? Smutné...


Musaši
06. 09. 2021
Dát tip

Semafor zrychlil tep, nebo zryclený tep semaforu. Jen jde o to dostat to do pěti slabik. Popřemýšlej. 


Dagmaram
31. 08. 2021
Dát tip

Musaši vždycky vytvoříš nějakou variaci. Super :-)

tvoje haiku se mi líbí, jen to slovo "chrastí" mi tam trochu připadá, jako by byl semafor pokažený.

V tom mém původním jsem měla protiklat "pomalu pospíchá". On se leckdy opravdu starý člověk snaží seč to jde, až se mu brada a celé tělo třese a vymáčkne jen pomalé tempo.


Musaši
31. 08. 2021
Dát tip

Dávám tip za prostřední. Jen by z toho haiku mělo být víc patrné, že semafor tiká(chrastí) pro slepce velmi rychle, zatímco stařec se vleče velmi pomalu.

Vím, jak je těžké to do toho nějak dostat. Napadá mě jen tahle improvizace:

 

Semafor chrastí:

přidej, loudavý, slepý

starče s berlemi! 


cassy
27. 08. 2021
Dát tip

vrátil jsem se z cest...a musím potvrdit, že něco z tvých řádků...se mi míhalo za oknem auta...!


Dagmaram
26. 08. 2021
Dát tip

ano Evženie, nejsem sama, ale umím se tak cítit, teda aspoň myslím, vědět to nemůžu s určitostí ..


Být sám je smutné, pokud to není volba.


Dagmaram
26. 08. 2021
Dát tip

díky an :-))


Dagmaram
26. 08. 2021
Dát tip

díky dievča, ráda jsem se dílkem zavděčila :-)


Dagmaram
26. 08. 2021
Dát tip

ahoj Petře, prima, že oslovilo a díky :-)


Dagmaram
26. 08. 2021
Dát tip

díky black, trošku jo, mám k tomu občas sklony :-)


annnie
26. 08. 2021
Dát tip

Promlouvají všechny tři. Pěkné. Tip a.


veľmi pekné


drobné obrázky všedního dne......moc hezké a taky trochu smutné...*/*****


Dagmaram
25. 08. 2021
Dát tip

jen tak k večeru drobné obrázky. Hrdličky typicky neochotné vzlétnout před blížícím se autem. Staří lidé na přechodě, kteří se snaží spěchat seč jim síly stačí a nejraději by, kdyby jim člověk nezastavil a oni si přešli v klidu ve vhodný moment později. A třetí - no, snad promlouvá :-))

 


Alegna
25. 08. 2021
Dát tip

milé slovní obrazy


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru