Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

A4

27. 08. 2021
10
13
363
Autor
Dagmaram

divím se

že mezi stromy roste suchý?
 
kdyby dýchal,
 
ohnul by ve větru záda,
 
možná by zašuměl,
 
jak bolí, když
 
zjara ženou pruty
 
je svobodný?
 
nikdo ho k opoře neuvázal,
 
 
jsi pisatelem bez kalamáře
 
co papír plní inkoustem,
 
podsvícený
 
špičkami prstů
 
vložils do diáře
 
 
"šetřím stromy
 
ať zítra taky šťastnej jsem"
 

13 názorů

Kdyby tak stromy uměly mluvit.. :)


stromy určitě cítí a moc je potřebujeme.....*/*****


vesuvanka
28. 08. 2021
Dát tip

Zaujalo mě, zejména první sloka,  TIP


Dagmaram
28. 08. 2021
Dát tip

téda Kami, ty obšírníku, nádherný komentář, díky :-)


Dagmaram
28. 08. 2021
Dát tip

motýle, tomu nerozumím :-)


Dagmaram
28. 08. 2021
Dát tip

cassy asi je to jen taková báseň o symbióze, a taky možná, že ty stromy opravdu dost cítí, každopádně je potřebujem :)


Dagmaram
28. 08. 2021
Dát tip

díky Alegno, trošku jsem tam chtěla dát "osvícený", aby to bylo dvojznačné, ale nakonec takto :-)


Kamamura
28. 08. 2021
Dát tip Benetka, Morticia Adams

Dagmaram - podle mě kráčíš správným směrem (tzn. z bezpečí světel dobře vytopeného luxusního hotelu, kde hraje hudba a cinkilinká broušený křišťál o krystaly rubínů, safírů a démantů v prstenech hostí přes opušťený lunapark, kde se kovové labutě kdoví proč samy od sebe dokola honí, vítr po zemi honí zašlé vstupenky-letenky na kačery a lochnesku, a osamělý starý šašek s rozmazaným mejkapem, který si labužnicky dává čehosi z hnědého sáčku přímo do papuli spiklenecky mrká a polohlasem říká: "jen dál, paninko, kolem střelnice a cukrové vaty, už na vás čekají..."), jen by to možná chtělo kapánek víc potrhnout. Na Půlnoční straně totiž platí za řádně potrhlé asi tak desetkrát potrhlejší. Ale jinak dobré, je to jako nádherný exemplář durmanu, stačí jen měsíční světlo, rosa, a láskyplná péče, a třeba cosi vyroste...


Suchar se taky moc neohne. Jsme pružní a můžeme psát dál.


cassy
27. 08. 2021
Dát tip

tak nevím...možná že máme méně psát...a více žít...je i tento výklad možný...


Alegna
27. 08. 2021
Dát tip

Podsvícené konečky prstů ťukájí tip


Dagmaram
27. 08. 2021
Dát tip

možná spíš potrhlá blbůstka ..


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru