Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pozvánka

28. 08. 2021
21
29
735
Autor
atkij

Srdečně zvu na koncert a autorské čtení.

Může jít o obrázek 4 people , people playing musical instruments , people standing a text that says 'LISTOVEJ hudba z Vysočiny zhudebnèné zhud básné Jana Zahradníčka host: Jitka FIALOVÁ Pentimenti *autorské čtení z básnické sbírky PENTIMENTI Jitka Fialová 10. zárí 2021 19,30 hodin kaple SV. Barbory, Križanov'


29 názorů

atkij
29. 12. 2021
Dát tip

Dokonalost, která jde mimo mě ke mně, je splněné přání, ať už v jakémkoli kontextu. Děkuji za oživení příspěvku trefně příjemným komentářem:))


drfaust
27. 12. 2021
Dát tip atkij

Vždyť je to dokonalé. Možná tu původně byla nějaká pozvánka, klasická pozvánka... ale výsledkem interference s počítačovým komunikačním rozhraním vznikla nádherně poetická inovace. Pro mě je to dílo, které je střetem zdánlivě protichůdných světů. Uznávám ale, že pokud to takhle nebylo zamýšleno (a zejména byl li tu původně nějaký skutečný obrázek - který jsem ale nikdy neviděl a existuje to pro mě bez něj, zcel svébytně) může převládnout zklamání z nenaplněného (poškozeného) záměru. Pro mě je to ale takhle skvělý, odvážný!


atkij
27. 11. 2021
Dát tip

drfaust:) tip za to, co se mi zde stalo?:))

Kam asi zmizel ... fotoplakát ...?:)


..  .


atkij
31. 08. 2021
Dát tip

Dagmarko, děkuji za zastavení. 

Jani, to mě hodně těší. Děkuji. 


Janina6
31. 08. 2021
Dát tip

Gratuluju ke knížce (určitě si ji pořídím) a ať se čtení vydaří!


Dagmaram
31. 08. 2021
Dát tip

Super a navíc teď vím, jak atkij vypadá :-))


atkij
31. 08. 2021
Dát tip

Majaksi, vstupné dobrovolné, místo dle libosti. Budu se těšit:) 


atkij
29. 08. 2021
Dát tip

Pavle, Tebe si nechávám nakonec, jelikož Tvá vstřícnost a povzbuzující slova směrem ke sbírce si žádají extra prostor k poděkování. Těší mě už to, že jsi vůbec zvažoval se takovou dálku vydat... Ten víkend budu mít taky vcelku hektický, v sobotu ještě jedu na Trapsavecký oheň v České Kanadě, akce, na kterou se moc těším. Ještě jednou moc děkuji a věřím na potkávací cesty:) 

 

 


atkij
29. 08. 2021
Dát tip

Honzo, jj, jsou skvělí, známe se...:) Možná je ještě někdo zná i pod názvem Žalozpěv, kdy s nimi na basu hrával Petr Novotný ( Žalman a spol.), než vykrystalizovaly do této trojice. 

Zdenko, děkuji mnohokrát:)

Markétko, znám moc dobře, tolikrát bych bývala ráda... , děkuju:)

 


atkij
29. 08. 2021
Dát tip Gora

Iri, Jardo, Jani, Katko, Ivi, Ludmilko, děkuji za slova a přání...doufám, že se zadaří:)


PavelK
29. 08. 2021
Dát tip atkij

Milá Jitko

Děkuji za pozvánku.

Opravdu jsem moc zvědavý, znám Tvé básně z Písmáku. Mám Tvoji sbírku, tištěná sbírka je jiný rozměr tvorby. Moc se Ti povedla, dokázala si do ní vsadit každou báseň na takové místo, kde vynikla, navíc mám pocit, že to jako celek směřuje od někud někam. Všem moc ji doporučuji. Autorské čtení je zase jiný rozměr, slyšet autora jak sám vnímá své dílo... Křižanov znám, mám tam skvělý spoj vlakem, bohužel špatný zpátky. Těch 100 km není zas taková dálka, přijel bych autem, pak jsem si prověřil termín, bohužel to je pátek a mám odpolední směnu. Přeji Ti ať se Ti autorské čtení vydaří, zkus udělat, alespoň nějaké video, nebo nahrávku. Snad někdy příště...


fialka...
28. 08. 2021
Dát tip

Přeju úspěch :-)


Zbora
28. 08. 2021
Dát tip

Máš dobrou předkapelu! :)

Na Ars Poetice taky hráli v kostele a bylo to prima. Je až s podivem, kolik je u nás výborných kapel, o kterých vlastně nikdo neví.


Alegna
28. 08. 2021
Dát tip

pěkné pozvání, tělem nebudu, tak alespoň duchem, vypadá to skvěle a skvělé to bude, hodně vnímavých diváků přeju


Držím pěsti.... ať se vydaří!!!!!


Můra73
28. 08. 2021
Dát tip

Jíťo, ať to máte k vrchovaté spokojenosti :)


vesuvanka
28. 08. 2021
Dát tip

Jitko, ať se vydaří, přeji hodně účastníků!


revírník
28. 08. 2021
Dát tip

Přeju ti radostné čtení i poslech.


Gora
28. 08. 2021
Dát tip

Jituš, určitě to bude pěkné vystoupení, držím palce...


atkij
28. 08. 2021
Dát tip

Děkuji, Evži:)


atkij
28. 08. 2021
Dát tip

Ať se plavba vydaří, Radovánku. Doufám, že se s námi pak podělíš o zážitky. Děkuji za milý komentář:)


Přeji ti, ať se to vydaří. 


že by ta Jitka byla atkij?

A zhudebněné verše Zahradníčkovi, před kterám se s úctou skláním?

Škodáááá! V tu dobu se budu plavit po moři.


atkij
28. 08. 2021
Dát tip annnie

Děkuji převelice, milá annnie, je jasné, že dojízdná vzdálenost je oříšek:) 


annnie
28. 08. 2021
Dát tip

Jé, to vypadá krásně! Ráda bych přijela, ale nevím, jestli to zvládnu. Každopádně přeju, ať se to vydaří!!!


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru