Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

hrdina

24. 05. 2002
7
0
2309
Autor
Josefk

V naší ulici se všichni známe. A to je právě...

David, syn souseda přes tři domy, studoval na strojní fakultě. Přitom hodně sportoval, jeho svalnaté tělo pravidelně probíhalo ulicí, záclony na oknech se také pravidelně pohupovaly, jeho probíhání, dá se říct, bylo populární. Po ukončení školy, když nemohl sehnat práci, odjel za svým bratrem pracovat do Júeséj. Odtud se vrátil za půl roku, ošacován okamžitě uličními drbnami jako neúspěšný, proč by se tak brzo vracel...nebo tam něco provedl ? Už ulicí nepobíhal, měl zřejmě jiné starosti. Záclony se nepohybovaly, zato zlomyslné rty ano.

Později se objasnilo, že se učil jezdit na koni, protože se měl stát hvězdou místního Westernového městečka.

Již přes rok je v ulici hodnocen jako... zkrachovalej komediant, na víc neměl, odjakživa podezřelá existence...

Když nyní prochází ulicí, což už není tak často, je ale slyšet také obdivné vzdychání...: dívejte, kluci,... Vinetú de ! 


clovrdik
13. 11. 2002
Dát tip
:-) pěkný je to a hodně opravdový ... TIP za to vykreslení povah lidí atd. :-)

Josefk
14. 10. 2002
Dát tip
díky všem za návštěvu stále dělá náčelníka :-)

jo, tyhle znám. dobře napsaný. * a co pak dělal?

Seregil
16. 09. 2002
Dát tip
Jo život umí vymyslet i kruté věci... tipik

Rowenna
16. 09. 2002
Dát tip
No jo, hlavně že ti kluci obdivně vzdychají.

Deltex
24. 05. 2002
Dát tip
*:o)

gd
24. 05. 2002
Dát tip
tak to já jsem spíš tangua... kajova mít mnoho nepřítel!

Armand
24. 05. 2002
Dát tip
:))

Cirilla
24. 05. 2002
Dát tip
chudák...

Marco
24. 05. 2002
Dát tip
:-)) Té jeho "zkrachovalé" existenci dávám prostě TIP

Josefk
24. 05. 2002
Dát tip
S-V: asi se přestěhujem jinam :-)

Radost
24. 05. 2002
Dát tip
:))) ulice si dělá, co chce a kdo si z ní něco dělá, tak potom mác, co chce

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru