Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Krátky príbeh jedného anjela

30. 08. 2021
2
5
204

Existovala jedná energia modrá krásna trblietavá. Vznášala sa vesmírom a vydávala zo seba lásku, dôveru a pravdu. Všade bolo mnoho energií rôznych farieb, Vznášali sa, ale mimo modrej spiritualnej energie. Všetko bolo rozdelené. Po pravej strane Boha boli anjelské energie a po ľavej strane boli energie ľudských duší. Bolo ich mnoho a Vznášali sa len tak radostné a plné lásky. Červená energia ľudskej duše zablúdila k modrej nikto nevie, ako sa to stálo, ale ta modrá anjelská energia ťahala tu červenú k sebe. Červená energia sa ani nebránila a priťahoval ju stále bližšie a bližšie až sa nakoniec spojili. Modrá energia pohltí tu červenú. Obe energie boli plné lásky, a tak zahorela aj medzi nimi. Stálo sa niečo, čo sa nikdy predtým nestálo. Ľudská duša a anjelská energia sa zamilovali. Neoddelili sa od seba dlhé roky a Boh ich nechal spolu. Jedného dňa vstúpili do nebies, kde sa prvý krát fyzický videli. Bola to lúka plná modrých kvetov. V ten okamih sa oddelili a ako prvá sa ukázala modrá energia. Krásny vysoký muž s modrými očami a keď sa ukázala červená energia tak to bola krásna žena s dlhými čiernymi vlasmi s hnedými očami. On sa jemné dotkne jej tváre, ktorá jasné žiari. Usmeje sa na neho a on jej prejde rukou po vlasoch. Ona pristúpi k nemu a tiež sa ho chce dotknúť ale jeho hlava tak veľmi žiari ako najjasnejšie slnko. Keď vidí v jej tvári smútok tak ta žiara ustúpi a ona zbadá jeho krásnu tvár. Dotkne sa jeho pravého líca. Páči sa jej a jemu sa páči ona. Ich dlane sa spoja a zaiskri to medzi nimi. Obaja nemajú tušenie čo to znamená, ale vo vnútri seba v samotnej podstate sa cítia šťastný. Kráčajú bok po boku spolu po zelenej tráve k jazeru. Okolo neho rastie nezábudka. On odtrhne pár stoniek a upletie jej z nich veniec. Pozrie sa na ňu a položí jej ho na hlavu. Vidí, ako sa jej rozžiaria oči a jeho to teší tiež. Ona odtrhne jednu tiež a dá mu do jeho veľkých dlaní. Usmeje sa a pohladí ju po tvári. Kráčajú spolu po kamenistej ceste k vodopádu on ju drží za ruku ale ona padá na kolená on ju postaví na nohy a pobozká ju na čelo. Stretávajú sa takto dlho. On jej ukazuje krásy prírody a ľudstva a ona ho rada pozoruje. Usmievajú sa spolu a ona ho pevne drží za ruku. Nikdy sa nechcú vzdať jeden druhého, ale príde čas kedy ona bude musieť odísť. Dostane posolstvo a cieľ svojej cesty na zemi. Súhlasy zo všetkých, čo jej všemohúci Boh povie. Vráti sa za nim a on už vie, že musí odísť. Obaja su smutný ale ona je nadšená z toho, že uvidí svet a bude môcť žiť. On ju silno objíme a pobozka na lice. Ona uteka k jazeru odtrhne kyticu nezabudiek a da mu ich na znak, aby na ňu nezabudol. Ako by aj mohol, keď celé jeho ja patrilo jej. Nemohol tomu zabrániť a tak ju nechal odísť. Narodila sa a zabudla na neho. Naopak on nie a tak sa po celý jej život snažil jej dať pripomienku na to, že on je jej láska a tak jej obľúbené kvety sa stali slnečnice a nezábudky, vždy mala blízko k Bohu a k anjelom ale nikdy jeho meno nevyslovila ani ho nepžiadala o pomoc. Žila obyčajný život človeka a ani netušila o svojej láske tam niekde hore...

Pre každého z nás existuje niekto kto k nam patrí ako skladačka ktorá zapada do seba vtedy keď sa stretnú. 

 


5 názorů

Martyska
01. 09. 2021
Dát tip

pěkné


Presne take to ma byt


K3
30. 08. 2021
Dát tip MajkaSlivkova

Možná by se to dalo vyjádřit několika málo dobře promyšlenými větami. Takhle je to až moc snivé, až to ukolébá. Ale za tip to stojí.


Ano ospravdlnujem sa. Podstata toho pribehu je ina je to sprava od anjelov kazdy z nas ma svoju lasku len treba tomu verit. Viera je dolezita. Krasny den prajem vsetkym vam ❤️


pekné ... (pár chybičiek - y-i, a dĺžne)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru