Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Den za dnem

30. 08. 2021
12
13
411
Autor
Benetka

Šuplíkovka. Prvotní zápis léta páně 1992. Nyní mírně redakčně upraveno... :D

A jak řiká název: Až na dřeň. Až na dno. Nebo ještě dál? Co je za dnem!? :p

Za okny právě prší...

https://www.youtube.com/watch?v=hCPVLjrHDTs&ab_channel=ProjectPitchfork

 

Věnuji SEDMIKRÁSCE.

Chlastám jako dán

Opíjím se lékem

Šlukuju z plných plic

Kosmický prach

Cezený ozonovou dírou

Otupuju smysly

Nepříčetným poslechem

Vlažného densflóru

Honím si před spaním

S časopisem Murzilka

Páchám sebevraždu

Láskou k práci

A taky

Taky Tě trošku

Trošku zbytečně

Miluji

 


13 názorů

gabi tá istá
31. 08. 2021
Dát tip Benetka

honem, honem, kúpim si ťa! budeš na poličke pred Viaweghom

pekne si to, pobavilo


Kamamura
31. 08. 2021
Dát tip Benetka

Gabi - speciálně šlechtěný k tomu druh beta samců, v knize jistého evolučního biologa (jméno a titul jsem zapomněl, sorry) nazvaný "moulové". Podle autora té knihy ženy vyhledávají dva typy samců - alfa samce s optimálním genetickým materiálem - svalnaté, inteligentní, vysoké, blonďaté, se silným nordickým přízvukem (:-), takzvaný "frajer", a s těmi (údajně, podle písmen v té knize), chtějí spát a počít své potomstvo - ideální to materiál na milence.

Problém tohoto vzácného plemenného materiálu je ovšem v tom, že ho ani nenapadne si nechat nasadit chomout a starat se o mansardu plnou harantů. A proto žena (potvůrka jedna chytrá, všemi evolučními mastmi omaštěná), se zaměřuje ještě na druhý typ samců - a těmi jsou právě moulové, beta samci, vědomí si svých nedostatků, často brýlatí, plešatí, krpatí, kulhaví, nedomrlí, parohatí a s bříškem, kteří ovšem jsou ochotni na odčinění svých hříchů makat, makat, makat a makat od rána do večera, jen aby jejich krásná žena nepláchla s nějakým frajerem (proč by to dělala, když jí moula snese modré z nebe?!)

Takže tu se nám vyprofilovala optimální ženská evoluční strategie - tajně za milence tolik frajerů, kolik se dá sehnat, za manžela pak spolehlivého solventního moulu, který ten nevlastní alfa samčí potěr bude ochotně a rád živit do roztrhání těla hypotéčními dráby. Žena pak, krásná a kypící zdravím, usmívá se od rodinného krbu, a s líbezným úsměvem na dokonalých, smyslných rtech říká: "Jsme spolu s manželem už patnáct let, a musím zaklepat, klape nám to! Jak povídal pan farář - co Bůh spojil, člověk nerozpojí!"

Safra, to je materiál na portrét/povídku. "Dokonalá žena" - to bude trhák, možná trumfnu v prodejnosti i Viewegha! Honem, než mi zavřou v tiskárně...


gabi tá istá
31. 08. 2021
Dát tip Benetka

kto by to uživil, kamamúra :)


Kamamura
31. 08. 2021
Dát tip Benetka

Benetka - hele, nehoň si ho, Benetko z roku 1992! ;-) Každá kapka nazmar mohla být mimískem, který mohl mít sám deset dalších mimísků. Taková škoda! /s


Benetka
30. 08. 2021
Dát tip

Ano... No... Je to tak dávno že už to ani nespočítám. A nyní když se snažím udělat si pořádek v písemnostech přišla na to řada. I když věnování Sedmikrásce je ryze aktuální... ;)


Evženie Brambůrková
30. 08. 2021
Dát tip Benetka

Tak to už je hodně let zpátky. :-)))


Alegna
30. 08. 2021
Dát tip Benetka

No jo máš pravdu a je to z pohádky ;)


Benetka
30. 08. 2021
Dát tip

Al! Ten popěvěk správně zní: Zlatovlásko! Lásko! Chce Tě bohatý král... ;)

 


annnie
30. 08. 2021
Dát tip Benetka

Milovat je pořád lepší než nemilovat. Báseň pěkná. Tip a.


Alegna
30. 08. 2021
Dát tip Benetka

Vybavil se mi popěvek "sedmikrásko lásko"


dievča z lesa
30. 08. 2021
Dát tip Benetka, Alegna, annnie

takteda piesenka mi celkom úplne a naozaj pripomína Slobodnú Európu ... Relatívny pokoj 

trošku zbytočne milujeme, pretože bez milovania je to ešte zbytočnejšie***


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru