Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Furt na umření

31. 08. 2021
13
19
377
Autor
Indianska

 

umíráš

každý večer

srdce ti vynechává

v pravidelném 

rytmu

 

a já neslyším

ale vím

jsem v tom životě

s tebou

bylo to v plánu, zlato

 

umírám

kdykoli zavřeš oči

hrůzu pečetím

záchvaty štěstí

to aby nebolela

další smrt

 


19 názorů

Čudla
31. 08. 2021
Dát tip blacksabbath, Indianska

Spánek je taková malá smrt. Nikdy nevíš,  zda se probudíš./*


Kamamura
31. 08. 2021
Dát tip

Mě to nevcuclo, mám to plně pod kontrolou ;-)


Aru
31. 08. 2021
Dát tip

jo jo, člověka to vcucne ani neví jak :D


Kamamura
31. 08. 2021
Dát tip

Aru - sorry, já hry nestahuju, zásadně už všechno kupuju, takže asi o vánocích, až bude nějaká pěkná sleva na Steamu. Stejně mám rozehranou Yakuzu 3 (existuje sedm dílů a nultý ;-), Judgement, Resident Evil 7, Red Dead Redemption 2 (simulátor kovbojování ;-), online paříme Hunt, pro radost trénuju online Virtua Fightera a mám backlog her dlouhý jako Lovosice - jen na Steamu mám přes tisíc  titulů v knihovně ;-) Podle mě mám tolik her, že to do smrti nemůžu stihnout všechno dohrát, musím si vybírat jako gurmán nebo sommeliér, co taky nemůže sežrat a vypít vše. 


Aru
31. 08. 2021
Dát tip

no tak to si stáhni Nioh2 krvelačnovraždícísuperakce a ne, ze budeš hrát s chlapíkem, ta tvorba postavy je hodně dobrá a koukat celou hru na zadek chlapíkovi by byla extrémní škoda. já hrál už to demo a říkal jsem si, že ta hra není pro mě, ale pak mě to stejně zlákalo, moc pěkný vizuál a ta tvorba postavy je vážně skvělá :D leč ty časy už jsou fuč jako včerejší předcovidové listí.

ne, škola je hrozná, radši jsem měl sbírat muchomůrky a lysohlávky, dozvěděl bych se víc :D


Kamamura
31. 08. 2021
Dát tip

Jo, Aru, a myslím, že školám a vědě trochu občas křivdíš. Moje dva semestry na Matfyzu byly to nejmagičtější, co jsem kdy zažil. Škoda, že jsem tenkrát byl zmatený mladý trouba, a nedokázal jsem se kvalifikovat. 


Kamamura
31. 08. 2021
Dát tip

Nioh 2 jsem ještě nehrál (čekám na slevu a mám toho beztak rozehraného už moc), Nioh 1 ano, pouze začátek, je to výborné. Zdaleka nejtěžší "souls-like" hra je ale určitě Sekiro, kde nejsou úrovně obtížnosti a herní novináři skučeli, že nemohou napsat recenzi, protože to nedokážou dohrát. Já jsem Sekiro dohrál i ve svých skoro padesáti, ale ty nejtěžší boss fighty jsem hrál čtrnáct dní reálného času - každý den dvě hoďky trénink, až jsem znal patterny všech útoků úplně nazpaměť. Když chybí talent a reflexy, nastoupí drill a houževnatost, a všechno se poddá! ;-)


Aru
31. 08. 2021
Dát tip

to je super napsaný, měl jsem taky dlouhý období furt na umření, záhadně se to krylo se školou, ne ne, to se školou určitě nic společnýho nemělo, vždyť se tam člověk dozví samé zajímavé a užitečné věci, např. že 3636364636738383838373737293773737363636737373383838383747× 3736363636363636365353525252625252726375252533429525252525

se něco rovná :D

a hlavně je tam zábava, během těch 45 minut, kdy člověk usíná na pokraji udušení spolu s dalšími 30ti soukmenovci v totálně vydýchaný místnosti. škoda že se to nevzal jako vědecké bádání halucinogenních jevů... ouu, co když, co kdyz jsem v žádný škole ani nebyl, hrůza! to by měl řešit Vrtiška, kde se vůbec fláká :D

Kamamuro a tys hrál i Nioh 2? na mě to bylo superbrutální, zlatej Dark Souls 3, to byla oproti tomu procházka růžovým sadem, ale výborně se v Niohu 2 tvořila postava, to mě na tom bavilo nakonec nejvíc :))


Kamamura
31. 08. 2021
Dát tip Aru

Musaši - to je tím, že tvou duši tíží nahromaděná špatná karma. Připomíná mi to jednoho jednorukého sochaře ze hry Sekiro - Shadows Die Twice, který se snažil vyřezat ze dřeva sošku slitovného, usměvavého Buddhy, ale pokaždé mu vyšla hněvivá, rozzuřená tvář zkřivená nenávistí. Bylo to proto, jak sám vysvětloval protagonistovi příběhu, že byl před ztrátou ruky nejschopnějším vrahem v království, a měl na svědomí tolik životů, že to za lidský život nebylo možné odčinit, a v závěru hry se také promění v Shuru - ohnivého démona pustošícího okolní krajinu, a osud tak zosnovuje jeho souboj s hlavním protagonistou. Dojemná scéna končí vydechnutím umírajícího shury - "free at last! / konečně svobodný..." - skutečně mistrovská dramatizace, která si ničím nezadá s klasickými antickými dramaty.


Indianska
31. 08. 2021
Dát tip Kamamura

Dík všem. Jsem tu po dlouhé době.

Musaši- to vůbec ;) 


Musaši
31. 08. 2021
Dát tip Indianska

Nevím až tak úplě proč, ale vyvolává to ve mně představu domácího násilí. Tip.


Gora
31. 08. 2021
Dát tip Indianska

Fajn, i nadpis:-)


Evženie Brambůrková
31. 08. 2021
Dát tip Indianska

Je to velice pravdivé.


Alegna
31. 08. 2021
Dát tip Indianska

pěkné výstižné verše, smířlivé


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru