Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

-15-

02. 09. 2021
4
8
351
Autor
234

 

 

 

Slunečné ráno -

před prahem domu

šlápota


8 názorů

234
05. 09. 2021
Dát tip

Slunečné bude lepší.Nevystihne tolik ten optimismus, ale je neutrální.Šlápota je cizí element.Navozuje pocit něčeho negativního, něčeho co tam nepatří.Ale kdo ví jak to vlastně je?Nutí k zamyšlení.Aspoň doufám.

Děkuji za pomoc.


atkij
04. 09. 2021
Dát tip 234

Slunečné ráno by bylo možná trefnější. Možná ne. Nedokážu si poradit s obsahem druhého a třetího verše. Neotevřel se mi uchopitelný obraz. Napadají mě jen kvazi ideje jako třeba rozšlápnuté hovínko od psa...omlouvám se. Ranní venčící rituál nezapřu. 


PavelK
04. 09. 2021
Dát tip Gora

Milenec, zloděj? Ten Robinson v komentáři je na místě. Když Robinson přestal brát ostrov jako vězení, když ho přijal, pocítil štěstí. Netrvalo dlouho, šlápota v písku postavila svět do jiné roviny. Je to paralela k životu. Když přestaneme své ostrovy (svá omezení), brát jako vězení budeme šťastni, postoupíme na vyšší duchovní stupínek, ten ale přinese nová dramata, budou před námi nové překážky, které bychom měli překonávat...

Bylo by to skvělé haiku nebýt toho nádherného rána. V haiku by se autor měl vyhnout hodnocení. Chtělo by to napsat něco konkrétního, tak aby si čtenář řekl "nádherné ráno"

 

Má to ale skvěle nakročeno.

 

 


234
03. 09. 2021
Dát tip

Odpovědi: 1) protože se mi to tak líbí, 2) venku

Všem poděkování.


cassy
03. 09. 2021
Dát tip 234

trefná otázka, Blackie...

ale je ráno, ještě k tomu nádherné...takže si vybírám...a která je vlastně optimističtější?


blacksabbath
02. 09. 2021
Dát tip 234

do domu nebo od domu?


Jamardi
02. 09. 2021
Dát tip 234

.....řekl Robinson.

Proč to čísluješ a nepoužíváš normální názvy?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru