Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

MĚSÍC MI NA POLŠTÁŘI . . .

02. 09. 2021
25
52
1299
Autor
blacksabbath

. . . zacuchal vlasy do mokra.

Co zbylo – unes.

Záře neoklame

ticho.

 

Okno popraskalo chladem.

Rám bezradně zírá

bez ostrých kontur

rysů.

 

Ještě však věřím – tak napůl –

zaříkávám . . .


52 názorů

Kde se touláš?....:-))))).....díki!!!


Nami 99
16. 10. 2021
Dát tip

Moc hezké.


 d ě k u j i ....:-))))


bixley
18. 09. 2021
Dát tip

Úžasně vystižené...


Tej, ti je milé....děkuji:-))))))))))))


Tej
16. 09. 2021
Dát tip

Poslední dobou nemám čas na nic, ani na čtení Písmáka, když si najdu tu pidi chvilku, tak pak je mi vždycky líto, že nestíhám přečíst všechna tvá díla. Takže dávám hromadný tip a i za ta tvá díla, která jsem nečetla, ale vím, že určitě stojí za to.


blacksabbath
08. 09. 2021
Dát tip annnie

ann. ..... věřit je nutné...jinak bych leckdy nešla ani spát, kdybych nevěřila, že to ráno rozdejchám:-)))))...děkuji a přeji z Budějc krásné odpoledne


annnie
08. 09. 2021
Dát tip

Věřit je dar, kterej doufám neztratím. Nevím, jak bych to bez něj rozdejchala... Moc pěkný. Tip a.


AFRODITO, děkuji.....za pochvalu i hvězdičky.:-)))...měj pohodový den!


AFRODITA
06. 09. 2021
Dát tip

moc hezký***


En., když na to tak koukám tak asi opravdu nemusí být....ale už nechám tak jak čtenáři četli.....děkuji a užij si klidnou neděli!


Entropia
04. 09. 2021
Dát tip

Osmý verš - rysů - by mi ani nechyběl. Minimalistické, krásné. Mám už svoje metody, techniky, jak rozdýchat každé nové ráno. Tobě se to daří poezií.


8hanka....vídím, že jsi navštívila nejedno mé dílko....děkuji pěkně!!!!!!!


Anonymní.....díky ta tvou stopu u dílka.......dězký den!


ukrytá.....sbírku zatím ani neplánuju....ale moc děkuju!!!!!!!


Norsko1.... já ještě také pro zrající sýr.....díky!


Karle ....díky za tvá slova....měj porádní den!


Yoshiro...vidím tady tvých stop povícero..:-)))


Jani....děkuji za pochvalu.....přeji krásné dny....


Nicolasi, cassy......děkuji vám za vaše slova.....užijte si krásný víkend!


Norsko 1
03. 09. 2021
Dát tip

Bezradně zírající rám, pro ten mám slabost


K3
03. 09. 2021
Dát tip Gora

Krásná ve své prostotě, jednoduchými slovy vyřčená upřímnost. Napadlo mě po dočtení tvé kráné básně. T.


Kamamura
03. 09. 2021
Dát tip

cassy - to je můj celoživotní problém, vždycky posouvám všechno jinam, než kde to mělo být uskladněno podle "Plánu". Třeba už v první třídě - měli jsme stavět nábytek z polytechnické stavebnice Alfa, čtyři nohy a deska - stůl, židle, nebo postel, nic složitého. Já jsem si prolistoval návod k té stavebnici, a úplně na poslední straně byla, ze všech dílků, co byly k dispozici - raketa! Opravdová kosmická loď se čtyřmi motory, podobná Guliverovi, se kterým létal ke hvězdám Ládínek.

A tak zatímco děti měly za pár minut své židle a stoly, já jsem makal jako fretka na raketě. Samozřejmě jsem to nestihl - měl jsem tři motory a půl cockpitu, když zazvonilo a dostal jsem pětku, protože jsem nesplnil zadání - stavět se měl nábytek! Bral jsem to tenkrát jako obrovskou křivdu. Od té doby jsem vypadl z oficiálně "nalinkovaných" kolejí - vzdělávacích, profesních i kulturních, a ze své škvíry mezi serverovými racky "posouvám věci někam jinam."

Tak sorry, případně! ;-)


cassy
03. 09. 2021
Dát tip

kamamura -

posunul jsi to trochu někam jinam...ale i tak to beru...


Kamamura
03. 09. 2021
Dát tip

cassy -

Lehkost a pousmání

byly na skladě do středy;

aktuálně však nejsou k mání.

 

Volal jsem proto vedoucí paní,

žalmy jsou, tryzny i koledy,

jen lehkost se v září těžko shání.

 

Můžu vás napsat do seznamu,

mezi ostatní lehkofily,

by další zásilkou ze Surinamu,

přednostně Vás hned odbavili.

 

Zákazník pánem je, i když kšefty váznou,

nechť nikdo neodejde domů s prázdnou!


vesuvanka
03. 09. 2021
Dát tip

Ivi, báseň je krásně napsaná, působí sugestivně :-))) ***


cassy
03. 09. 2021
Dát tip

a tak hledám určitou...lehkost, pousmání...kterou znám z komentářů, tady, v krajině Písmáku...

když svítí měsíc...bývá tma...

ale to slunce tam je...třebaže vidět není...!


Čudla
02. 09. 2021
Dát tip

Pěkné/*


Maruško opatrně :-))))...a dej vědět...jak jsi dopadla:-))))))).....děkuji a měj hezký večer!


Super. Taky zkusím zaříkávat.


Děkuji...přeji příjemný podvečer!


Romane.....mumlám si  přání...přirozeně k nadpřirozenu...snad mě dovede ke kýženému......máš pravdu, že nez(n)aříkat...zvládne málokdo.....díky za tvůj čas s mým dílkem....


Přesně tak, Al., dokud je víra.....děkuji


Jj - určitým způsobem i ..nezaříkávat zvládneme pouze málokdo:)


Kamamura
02. 09. 2021
Dát tip blacksabbath

blacksabbath - se stopou můžeš vždy počítat, učil jsem se od těch nejlepších stopníků, od samotných slimáčků, ti nechávají pěkně lepkavou a výraznou stopu, hihi ;-)


Alegna
02. 09. 2021
Dát tip

hezky zaříkáváš, dokud je  víra ......


Pánové....děkuji za vaši stopu u mého dílka...


dievča páči sami, že sa ti páčí


Jamardi....babička má/měla vždycky pravdu....děkuji:-)))


Yoshiro...nestraš mě Faustem....náš barák má osm pater a já bydlím v prvním


tvoja poézia je ťažká skala  ... a to sa mi páči***


Jamardi
02. 09. 2021
Dát tip

Rám bezradně zírá a já zírám do tmy. To znám. Babička vždycky říkala: "Zavři oči a aspoň odpočívej, když nespíš. V noci se spí a ve dne bdí." :)

 


Kamamura
02. 09. 2021
Dát tip

Kdo zaříkává jen tak napůl,

toho vezmou raraši na hůl,

žil, byl doktor Faust,

ve stropě neměl exhaust,

tak střechou s ním prolít' Ra's Al-ghúl!


harpe.......děkuji za kukýnko:-)))


Aru
02. 09. 2021
Dát tip blacksabbath

ne-ee, spadlý chleba na zem, bych ti nechválil, ne že o tom napíšeš :D:D


Irčo.....děkuji moc!!!!!..... také za korekturu.....


Gora
02. 09. 2021
Dát tip

Představuji si zimní úplněk, tvá mini je sugestivní, Ivi. A naděje na závěr potěší.


blacksabbath
02. 09. 2021
Dát tip Benetka

Aru....ty mi pochválíš i chleba spadlý na zem namazanou stranou....:-)))))...ale děkuji


Aru
02. 09. 2021
Dát tip Gora

iví, to by ti měl někdo vydat jako sbírku, úžasně napsaný ;)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru