Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vůně polštáře

04. 09. 2021
6
15
394
Autor
PavelK

vůně polštáře –
píchá mě do dlaně
Tvoje bradavka


15 názorů

PavelK
18. 09. 2021
Dát tip

Zeanddrich E.:

Dík.


Hezké :)


PavelK
05. 09. 2021
Dát tip blacksabbath

blacksabbath: My chlapi jsme něco jako vaše štěňata, když nám dovolíte položit packu, jsme vaši podřízení.

:-)

Dík


ó vy muži....-))))


PavelK
05. 09. 2021
Dát tip

ukrytá v máku:

Já překvapujii i sebe, někdy...

Děkuji moc za pěkný komentář.


PavelK
05. 09. 2021
Dát tip annnie

annnie: vidíš, ta dvojzačnost mne nenapadla. Čtenář haiku má bždy právo na vlastní interpretaci.

Dík Aničko


PavelK
05. 09. 2021
Dát tip

atkij: moje haiku bývají jednoduchá, je to jen popis toho co vnímám. Krishnamhuti tvrdí, že v přítomném okamžiku neexistuje vědomí ega. Je jen vůně polětáře, je jen píchání do dlaně. Čerstvě ustlaná postel krásně voní. Možná je nedořečené manželské štěstí.

Díky moc.


PavelK
05. 09. 2021
Dát tip

Evženie Brambůrková: Je to mužský pohled na svět, takže když řena napíše jo to beru, je to fajn.


PavelK
05. 09. 2021
Dát tip

Fuska: začnu u Tebe. Vždy do toho něco autor vloží a je otázka co v tom čtenář nalezne. A Tys v tom našla přesně to co jsem do toho záměrně vložil. To autora vždy potěší. Velký dík.


Jo, to beru.


atkij
04. 09. 2021
Dát tip

Samozřejmě, že takové texty s člověkem pohnou...kdo by neměl rád. Ale mně ta intimita druhého a třetího verše přijde trochu násilně doslovena. 


annnie
04. 09. 2021
Dát tip

To se mi moc líbí, parádní. Ta pomlčka a velký písmeno tomu pro mě berou eventuelní možnou dvojznačnost (vůně taky může píchnout). Tip a.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru