Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Oblékla se holá věta

06. 09. 2021
3
1
221
Autor
Slavoj

Ukážka z knihy aforizmů: Oblékla se holá věta.

Knižne oblečenou ji uvidíte ve vydavatelství Bookla.cz eshop knih.

 

Intimní otázky
Víte, kdy máte dost? Vím, ale moje tělo to neví. Máte konfekční postavu? Mám dvě konfekční postavy v jedné. Patříte mezi ty, kteří hned všemu uvěří? V dnešní době už nelze věřit ani sobě. Máte už objednaný zájezd na Měsíc? Tentokrát na odvrácenou stranu s polopenzí. Mladá paní, kolik jazyků ovládáte? Dva. Svůj a manželův. Máte básnické střevo? Vyoperovali mi ho se slepým. Posloucháte svůj vnitřní hlas? Občas mívám špatný signál. Chodíte brzy spát? Ne. Na slepice mám alergii. Zajímáte se o politiku? Zajímám se o volební guláš – a mohou být i párky s hořčicí. Sledujete telenovely? Nemusím, usnu i bez televize. Navštěvujete nudistickou pláž? Zásadně ne, raději se vidím oblečený.

1 názor

Danny
06. 09. 2021
Dát tip

Navštěvujete nudistickou pláž? Zásadně ne, je tam nuda.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru