Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zpráva z tisku - Nástup mé třetí vlny pivní pandemie

09. 09. 2021
16
11
342
Autor
Hamar

Za úterý 7.9. 2021 jsem vypil pět piv, jde o nárůst pěti piv oproti minulému týdnu. Týdenní incidence je tři piva. Pivní reprodukční číslo stouplo na dva a půl, což znamená narůstající počet popíjení.

Jde o nejvyšší denní nárůst od devatenáctěho srpna, kdy jsme s kolegou. vypili po beach volejbale osm Ostravarů Mustang. To jsem byl poté, s lehkým průběhem na jedno odpoledne, hospitalizován doma na lůžku.

Dávky podaných antabusů jsou však zatím nulové.

  Dle predikce profesora Duška lze, u mě, koncem září (cca 28.9. 2021), s příchodem nové nakažlivější mutace "piv z malých pivovarů" na Svatováclavských pivních slavnostech, očekávat nový rekordní denní nárůst.


11 názorů

Hlavně dodržovat pivní režim a pravidelně si nechat nosit pochutiny.


blacksabbath
11. 09. 2021
Dát tip Hamar

:-))))))))))))


Benetka
11. 09. 2021
Dát tip Hamar

Pobavilo! :D


Hamar
10. 09. 2021
Dát tip

To je mi líto! :-( S takovou se nepropivíme nikdy. :-)


Aru
10. 09. 2021
Dát tip Hamar

tisk nečtu, zprávy nesleduju, vono mezi náma ty bláboly co pouštějí ti šašci z pusy, to je o rozum, ale tohle je dobrá zprává ;)


Dales
10. 09. 2021
Dát tip Benetka

Tady u nás dusí RČ lokální distributor. Tento týden nás třikrát vypral už hodinu před zavíračkou, řka, že při čtyřech lidech v hospodě pro něj nejsou ty naše vlny komerčně zajímavé.


Danny
10. 09. 2021
Dát tip Hamar

:)))


Janina6
10. 09. 2021
Dát tip Hamar

:-)


Abakus
10. 09. 2021
Dát tip Hamar

a čo ja - chudák vinársky potomok? Zamýšľam sa nad  reprodukčným číslom. 


Kočkodan
09. 09. 2021
Dát tip dievča z lesa, Hamar, Gora

 

Nejlepší je asi napít se hodně a navíc to míchat – člověk má pak větší šanci být bezpečně zelený. Z dlouhodobého hlediska však hrozí i jisté nebezpečí, že minimálně nos přejde do červené zóny. U tebe to vidím dokonce černě... ;-)


Norsko 1
09. 09. 2021
Dát tip Hamar, Benetka

Taky mívám žízeň. Už od rána


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru