Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vlčí Vrch

10. 09. 2021
9
6
254

nedá mi nepodeliť sa...od Ivany, bez úprav

 

september (v kozom svete) lásky čas...

do stáda prišiel Herman, galantný hnedý moravák s rodokmeňom až po prababičku :)

máme za sebou ďalšiu kontrolu...tentokrát zameranú na "pohodu zvierat"

..vo formulári mala pani otázky typu, či nie sú zvieratá trvalo v tme, či nemajú stereotypné správanie z dlhodobého obmedzenia pohybu, či im nie je spôsobované poranenie s trvalými následkami, či sú kontrolované aspoň raz denne, ...

...keď som ju oboznámila s chodom našej farmy, že každá koza má u nás meno, že odvrhnuté a nedonosené kozliatka sa odchovávajú v posteli, všetky zvieratá majú celoročne voľný pohyb a že dostávajú žrádlo v kvalite, že keď nestíham raňajky, usypem si pri dojení z ich cereálií, ukončila kontrolu s verdiktom "bez nedostatkov"


6 názorů

To je super.


8hanka
10. 09. 2021
Dát tip gabi tá istá, Gora

na Vlčom vrchu sú teda už dvaja capkovia... videla som prvého Artuša, krásny, majestátny...kozy majú fajn život, celé dni na lúkach, ked zavolá gazdiná pribehnú, tlačia ku nej hlavičky, chcú byť hladkané, objímané...toľko lásky a dôvery sa vidí zriedka...reagujú na svoje mená,  drobce, odchované v posteli, Ivku považujú za svoju mamu, všade sú  jej v pätách, sú ako malé deti...kiežby všetky zvieratá mali taký život...


annnie
10. 09. 2021
Dát tip

Na vlčím vrchu být tak beránkem... Tip a.

Zdá se, že máme i stejnou kámošku. Ta moje má kozí farmu s podobnejma "pravidlama", jen v mým světě se jmenuje Klára :)


gabi tá istá
10. 09. 2021
Dát tip 8hanka

každý, kto ich navštívi, by chcel byť Ivaninou kozou alebo psom


Kočkodan
10. 09. 2021
Dát tip 8hanka, blacksabbath, Jamardi

 

Začínám silně litovat, že jsem člověk a nepobíhám s rohama po Vlčím vrchu… (žmurk)


revírník
10. 09. 2021
Dát tip 8hanka

To je nádherná zpráva z Vlčího vrchu. Ty se mají, ty zvieratká. Musí být radost u Ivany žít.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru