Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mé 11. září

12. 09. 2021
3
14
324
Autor
Norsko 1

 

 

   Mé 11. září 

 

   Nejenom Gora, ale už 

   mě zakázal i Aru.

   Nevídané.

   To byla 

   letadla !

   Kam ten svět spěje 

 

 

 


14 názorů

Norsko 1
15. 09. 2021
Dát tip

Jedenáctýho ?


Rajmund
15. 09. 2021
Dát tip

Jedenáctýho jsem sklízel s rodinou tuřín. Nechápu, co maj lidi proti tuřínu


Norsko 1
12. 09. 2021
Dát tip

V motýlech se každý mýlí. Čím to je


Aru
12. 09. 2021
Dát tip

zapoměls zmínit, že je to lovec tipů, že pro nic jinýho ani nežije, byla o tom tady diskuze, asi jsi ji minul :/


Lami
12. 09. 2021
Dát tip

Vždyť říkám.Jsi zábavné.To NORSKO.Hezký večer.


Norsko 1
12. 09. 2021
Dát tip

Aru, je aru. Čím dál tím víc 

Lami, bude asi z Hané

 


Kamamura
12. 09. 2021
Dát tip Aru

České slovo "hulvát" je odvozeno od názvu keltského kmene Helvétů (latinsky "Helvetii"), obývajícího ve starověku travnaté pláně dnešního Švýcarska. Doslova to jméno znamená "mnozí (lidé) ze (země) trávy". Stejné je to i s invektivem "vandal", pouze s tím rozdílem, že Vandalové byli Germáni z území jižního Polska ;-)

Ale ty přece dobře víš, co to slovo znamená, protože mírná forma hulvátství je součástí tvojí "imydž" "syrové persóny", nebo se mýlím?


Lami
12. 09. 2021
Dát tip

Já si tě určitě nezakážu.Jsi velmi zábavné.


Aru
12. 09. 2021
Dát tip Kamamura

Aru je asi dost zvláštní podivín :|


Norsko 1
12. 09. 2021
Dát tip

Hulvát ? Jednak nevím, co to je, a jednak mě to uráží


Kamamura
12. 09. 2021
Dát tip

O to se, Norsko, nemusíš bát, jak se můžeš přesvědčit v mém sporu s  uživatelkou Jamardi, jsem vokální odpůrce jakékoli formy cenzury. Nedokážu si představit, že bych tě kdy cenzuroval za jakýchkoliv okolností, nedokážu si představit, že bych cenzuroval kohokoliv, protože slova jsou jen slova a nemůžou mi ublížit, a když mě někdo napadne fyzicky a chce mi ublížit doopravdy, bráním se svou holí, nebo čímkoli, co je po ruce, a ne cenzurou. 

Nezakázal jsem ani Majakse, tak nebudu zakazovat ani tebe, protože ač jsi někdy bručoun a občas trochu hulvát, mám pocit, že ti o něco jde, o nějakou ideu - a lidi, co bojují za nějakou ideu mají vždycky můj respekt, zvlášť, když to nejsou pokrytci a/nebo měšťáci. 


Norsko 1
12. 09. 2021
Dát tip

Čekám, kdy mě zakáže Kamamůra. Pak už si nebude s kým psát


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru