Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Náš čierny

15. 09. 2021
11
11
467

„ Bože mama, ty si super! Dúfam, že budeš žiť aspoň sto rokov, aby som ti to stihla oplatiť. Ďakujeme!“ reaguje najstaršia na moju pomoc.

„Nestraš! Chcem v osemdesiatke prísť zo záhradky, sadnúť si ku stolu a pri klobáske odpadnúť. Ako tato. Dajte ma na policu vedľa jeho urny,“ odpisujem.

„A nemôžeme si ťa v urničke požičiavať po domácnostiach ako v rodine K.? Či chceš mať kľud?“

„No určite! Stratili by ste ma! Pri tatovi je istotka.“

„Si to predstavujem, ako sa s babami hádame: Zoberiem si mamu na Vianoce. Ja ju nemám, ty si ju mala naposledy!" Kopec smajlíkov.


11 názorů

8hanka
17. 09. 2021
Dát tip

moje deti sa samé ponúkli, že ma rozsypú v levanduľovom poli, keď mám tak rada levanduľu...sú to muži, určite by ma domov neťahali, ešte by som im do všetkého kecala...:)


annnie
16. 09. 2021
Dát tip

Velmi pobavena. Tip a.


Kamamura
15. 09. 2021
Dát tip

To půjde těžko, když už mu patří skoro všechny české tovární komíny... ale pokusím se ;-)


Jsem black....tak to asi budou ty saze:-))))....ale Babiše do toho netahej!


Kamamura
15. 09. 2021
Dát tip

blacksabbath... to je hádanka? Hádanky miluju!

Moment, už to mám! Jsi saze! Saze černé jako bota, z komína chemičky pana Babiše, uhodl jsem?! ;-)

Saze přece létají s větrem, kam je (větry, ne saze) napadne. ;-)


blacksabbath
15. 09. 2021
Dát tip gabi tá istá, Alegna, 8hanka

Gabiko..když si tě budou půjčovat.... můžeš na všechno pořád dohlížet a pomáhat:-))))

Maruško, přesýpací hodiny to je bomba:-))))

ale já poletím s větrem.....snesu se, kde mi bude libo


revírník
15. 09. 2021
Dát tip

Vy jste tam u vás dobrá parta.


Kamamura
15. 09. 2021
Dát tip

Kočkodan - záleží na tom, kdo jsi. Pokud je tvoje kůže černá, jako bezměsíčná noc nad bayou u New Orleans, můžeš říct svému podobně černému bratru bez obav: "Yo, wassup, niggah?!" Nicméně pokud máš kůži nějakého světlejšího odstínu, byla by to smrtelná urážka, na kterou se odpovídá krokodýlizací v místních bahniskách. Je třeba také pamatovat, že je to kraj, kde zdomácnělo svérázné náboženství zvané voudoun. Jinak, měl jsem kdysi kamaráda z Pobřeží Slonoviny, byl to celkem zajímavý člověk a naprosto excelentní muzikant. 


Kočkodan
15. 09. 2021
Dát tip

 

Popelkou humor ve vaší rodině není. Ani ten čern… chci říct afroamer… ne, s tmavou pletí… hergot, jak je to korektně?!...


Evženie Brambůrková
15. 09. 2021
Dát tip blacksabbath, gabi tá istá, Alegna

Já mám slíbené přesýpací hodiny. Prý abych nezlenivěla :-)))


MilanH
15. 09. 2021
Dát tip

:o)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru