Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kafemlýnek života

15. 09. 2021
15
24
505
Autor
Štírka

 

 

V tušení lásky
potácet se
ke hvězdám


Tvá ruka
svírá pálí
zítra
zas
každý sám
 

Míjet sen
o rozžatých
svících


Nenalézt

- úděl

hledajících

{6-5-2011}


24 názorů

64T.B.S.
24. 10. 2021
Dát tip

Hezké


Štírka
21. 09. 2021
Dát tip

Děkuji - každé zastavení je i tady okamžikem skutečného setkání.  Jeden moment... 


Markel
18. 09. 2021
Dát tip

závěr moc *


annnie
18. 09. 2021
Dát tip

Jít a vnímat - přesně tak. To taky znamená hledat :) Protože občas musíme volit, kudy dál... 


Martyska
17. 09. 2021
Dát tip

pěkné

 


Delfín
17. 09. 2021
Dát tip

Kdybych já našel flašku s džinem

a mohl bych si něco přát,

přál bych si velký soudek s ginem 

a tonicu tak akorát.

 

 


Štírka
17. 09. 2021
Dát tip

... nalézt měl být cíl ... a možná cesta je víc či vše.. neztratit se v hledání... častěji najdeš, když nehledáš... stačí jít a vnímat... tak nějak...


annnie
17. 09. 2021
Dát tip

Já věřím, že úděl hledajících je nalézt. Tip a.


Štírka
16. 09. 2021
Dát tip Benetka

I ja bych chtela flasku s ginem... a vsechny dalnice by mi byly ukradeny... za chvili by se dtrjne zacaly opravovat ad D1... Acobychchtela: ?... nepretvarku, otevrenost, kus empatie a respekt tak akorat... a hlavne : nekazit si zivot dogmaty a hloupymi pravidly... a uzit si to pekne z kazdeho dne. A mozna neni treba chapat, jak kdo mysli ...


Benetka
16. 09. 2021
Dát tip

To co napíšu se bude jevit jakožto s dílkem naprosto nesouvisející. Leč opak je pravdou.

Chlápek našel flašku s ginem... Téda né s tim chlastem ale s tim démonem co plní přání. A že mu taky jedno splní. Víš co? Postav mi dálnici z Evropy do Ameriky. Gin se zamračí a řiká: Prosím - něco lehčího! No dobře na to týpek. Přál bych si pochopit ženské myšlení. Démon se zamračí ještě víc povzdechne si a povídá: A tu dálnici chceš se dvěma nebo se čtyrma pruhama?!

Takže asi tak.


vesuvanka
16. 09. 2021
Dát tip

Pěkné :-))), TIP


Alegna
16. 09. 2021
Dát tip

vítám tvá slova, budu se těšit, dej vědět, kdy tu budeš, děkuju


Štírka
16. 09. 2021
Dát tip

Lidunko - smím li ?... Nekdy si v Praze zajdem na kafe..jj ? Az tam zase budu a cas se sejde s Tvym...?


Alegna
16. 09. 2021
Dát tip

stručné a výstižné, závěr nej


Štírka
16. 09. 2021
Dát tip

Aru - dík


Aru
16. 09. 2021
Dát tip

konec úplně přesný


Štírka
16. 09. 2021
Dát tip Benetka

Děkuji - každé zastavení je i tady okamžikem skutečného setkání.  Jeden moment... 


Hezké


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru